IBM: גידול ברכישות המקוונות וברכישות הניידות ב- Boxing Day בבריטניה השנה

IBM Digital Analytics Benchmark, דו”ח של חברת IBM שפורסם בלונדון ב- 27 בדצמבר 2013 אומר כי במהלך ה- Boxing Day – שחל ב- 26 בדצמבר 2013 – חל גידול ברכישות המקוונות וברכישות הניידות בבריטניה השנה.

מרבית התעבורה לאתרים קמעונאים מקוונים הגיעה ממכשירים ניידים.

המכירות המקוונות באותו יום גדלו בשיעור של 16.5% בהשוואה לשנה הקודמת.

טלפונים חכמים (סמרטפונים) הניעו את השופינג המקוון מבחינת בדיקת מוצרים והשוואות מחירים ואילו מחשבי לוח (טבלטים) הניעו את המכירות המקוונות.

המכירות המקוונות גדלו השנה ביום זה בבריטניה בשיעור של 40.4% בהשוואה ל- Boxing Day 2012.

התעבורה במכשירים ניידים היוותה 58% מכלל התעבורה המקוונת השנה, גידול של 42% בהשוואה לשנה הקודמת.

המכירות הניידות התקרבו לשיעור של 45% מכלל המכירות המקוונות, גידול של 63% לעומת 2012.

טלפונים חכמים (סמרטפונים) היוו 29.9% מכלל התעבורה המקוונת וזאת בהשוואה למחשבי לוח (טבלטים) עם שיעור של 28%. באשר למכירות המקוונות הרי שהטבלטים הניעו 29.4% מכלל המכירות הללו כמעט פי שניים מאשר סמרטפונים שהניעו 15.8% מהמכירות.