IBM: ברבע השני של 2012: גידול במסחר הנייד הקמעונאי; ירידה במכירות החברתיות

IBM Retail Online Index, ניתוח מבוסס-ענן של המגזר הקמעונאי המקוון שפירסמה חברת IBM ב- 16 ביולי 2012, מצביע על כך שברבע השני של שנת 2012 חל גידול ברכישות באמצעות מכשירים ניידים לעומת ירידה במכירות באמצעות מדיה חברתית.

לדברי המדד, הקמעונאים האמריקנים חוו גידול של 15% במכירות באמצעות מכשירים ניידים לעומת ירידה של 20%(-) במכירות המבוססות מדיה חברתית דבר המצביע על המשך האימוץ של המכשירים הניידים ככלי לשופינג.

המסחר הנייד היווה 15.1% מכלל הרכישות המקוונות, לעומת 13.3% ברבע הראשון של השנה הנוכחית.

בין הנתונים הנוספים עליהם מצביעה IBM: ברבע השני של 2012 חלה ירידה של 2.3%(-) בכלל המכירות המקוונות בהשוואה לרבע הראשון של השנה. הערך הממוצע של כל הזמנה גדל ב- 2.3% והמספר הממוצע של פריטים בכל הזמנה גדל ב- 2.6%.