IAB/PwC: הכנסות הפרסום המקוון בארה”ב – 13.3 מיליארד דולר ברבע הראשון של 2015; גידול של 16% לעומת Q1 2015.

Internet Advertising Revenue , דו”ח של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת PwC US  שפורסם ב- 12 ביוני 2015 אומר כי הכנסות הפרסום המקוון בארצות הברית ברבע הראשון של שנת 2015 הסתכמו ב-  13.3 מיליארד דולר.

מדובר בגידול בשיעור של 16% לעומת הרבע הראשון של שנת 2014 בו הסתכמו ההכנסות ב- 11.4 מיליארד דולר.

לדברי IAB, “גידול דו-ספרתי זה הוא הוכחה לפופולריות ההולכת וגוברת של מסכים אינטראקטיבים”.