IAB/PwC: הכנסות הפרסום המקוון בארה”ב ברבע הראשון של השנה – כ- 16 מיליארד דולר

IAB Internet Advertising Revenue Report, דו”ח רבעוני של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת PwC US שפורסם ב- 9 ביוני אומר כי הכנסות הפרסום המקוון בארצות הברית ברבע הראשון של שנת 2016 הסתכמו ב- 15.9 מיליארד דולר.

לדברי עורכי הדו”ח מדובר בגידול בשיעור של 21% לעומת הרבע הראשון של שנת 2015, בו הסתכמו הכנסות הפרסום באינטרנט ב- 13.2 מיליארד דולר.

גידול רבעוני שנתי זה הוא הגדול ביותר זה ארבע שנים בכל הקשור לרבעון הראשון בכל שנה.