IAB/PwC: הכנסות הפרסום הדיגיטלי ברבע השלישי של 2015 הסתכמו ב- 15 מיליארד דולר

IAB Internet Advertising Revenue Report, דו”ח של Interactive Advertising Bureau, IAB  ושל New Media Group ב- PwC US שפורסם ב- 10 בדצמבר 2015 אומר כי הכנסות הפרסום הדיגיטלי ברבע השלישי של שנת 2015 הסתכמו ב- 15 מיליארד דולר, שיא רבעוני אי-פעם.

מדובר בגידול בשיעור של 23% לעומת הרבע השלישי של שנת 2014 [הרבע המקביל בשנה הקודמת בו הסתכמו ההכנסות ב- 12.2 מיליארד דולר].

כמו כן זהו גידול בשיעור של 5% לעומת הרבע השני של שנת 2015 [הרבע הקודם בשנה הנוכחית בו הסתכמו ההכנסות ב- 14.3 מיליארד דולר].

“הנתונים הללו מדגימים שהדיגיטל הוא חלק קריטי מתמהיל השיווק”, אומרת IAB.