IAB/PwC: הוצאות הפרסום המקוון במחצית הראשונה של 2012 הסתכמו ב- 17 מיליארד דולר

Internet Advertising Revenue Report, הדו”ח הרבעוני של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת PwC, PricewaterhouseCoopers LLP שפורסם ב- 11 באוקטובר 2012 אומר כי הוצאות הפרסום המקוון במחצית הראשונה של 2012 גדלו ב- 14% לעומת המחצית הראשונה של 2011 והסתכמו ב- 17 מיליארד דולר.

הוצאות הפרסום המקוון במחצית הראשונה של 2011 הסתכמו ב- 14.9 מיליארד דולר.

הוצאות הפרסום המקוון גדלו מ- 7.7 מיליארד דולר ברבע השני של שנת 2011 ל- 8.7 מיליארד דולר ברבע השני של שנת 2012.

ממצאי המחקר מצביעים על כך משווקים מאמצים יותר ויותר פלטפורמות אינטראקטיביות, וידיאו דיגיטלי ומכשירים ניידים כדי להגיע לצרכנים בדרכים חדשניות ויצירתיות.