IAB/PwC: גידול של 18% בהכנסות הפרסום המקוון במחצית הראשונה של שנת 2013

נתונים רבעוניים שפירסמו Interactive Advertising Bureau, IAB וחברת PwC ב- 9 באוקטובר 2013 מצביעים על כך שהכנסות הפרסום המקוון במחצית הראשונה של שנת 2013 הסתכמו ב- 20.1 מיליארד דולר.

מדובר בגידול של 18% לעומת המחצית הראשונה של שנת 2012 בה הסתכמו ההכנסות ב- 17 מיליארד דולר.

ברבע השני של שנת 2013 הסתכמו ההכנסות ב- 10.3 מיליארד דולר, גידול של 18% לעומת הרבע השני של 2012 בו הסתכמו ההכנסות ב- 8.7 מיליארד דולר.

ההכנסות בתחום המובייל הסתכמו ב- 3 מיליארד דולר במחצית הראשונה של השנה הנוכחית, גידול תלת-ספרתי של 145% לעומת 1.2 מיליארד דולר במחצית הראשונה של השנה שעברה.

ההכנסות של וידיאו דיגיטלי הסתכמו ב- 1.3 מיליארד דולר במחצית הראשונה של שנה זו, גידול של 24% לעומת 1.1 מיליארד דולר במחצית הראשונה אשתקד.

ההכנסות מתחום החיפוש בשישה החודשים הראשונים של שנה זו הסתכמו ב- 8.7 מיליארד דולר, גידול של 7% לעומת 8.1 מיליארד דולר במחצית הראשונה של 2012.