IAB/IHS: הכנסות הפרסום הנייד העולמיות יסתכמו ב- 2013 ב- 9 מיליארד דולר

דו”ח של U.S. Interactive Advertising Bureau (IAB) Mobile Center of Excellence , שלIAB Europe ושל חברת IHS שפורסם ב- 9 ביולי 2013 אומר כי הכנסות הפרסום הנייד העולמיות הסתכמו ב- 5.3 מיליארד דולר ב- 2011; ב- 8.9 מיליארד דולר בשנת 2012 (גידול של 82.8%) ובשנת 2013 הן יסתכמו ב- 9 מיליארד דולר.

תחום הפרסום מבוסס תוצאות חיפוש רשם גידול של 88.8% והוא מהווה 52.8% מכלל הוצאות הפרסום הנייד העולמיות או 4.7 מיליארד דולר בשנת 2012 לעומת 2.5 מיליארד דולר ב- 2011.

תחום ה- display חווה גידול של 87.3% אשתקד והיווה 38.7% מההכנסות.