IAB Europe: שוק הפרסום המקוון באיטליה גדל ב- 2013 ב- 13%

IAB Europe פירסמה את ה- The AdEx Benchmark  לפיו שוק הפרסום המקוון באיטליה גדל בשנת 2013 בשיעור של 13%, יותר מהממוצע האירופי של 11.9%.

בסך הכל הסתכם שוק הפרסום המקוון באיטליה אשתקד ב- 1.7 מיליארד אירו.

הדו”ח קובע כי איטליה היא השוק האירופי החמישי בגודלו אחרי בריטניה (7.4 מיליארד אירו), גרמניה (4.7 מיליארד אירו), צרפת (3.5 מיליארד אירו) ורוסיה (1.8 מיליארד אירו).

את הגידול הרב ביותר (25%) רשם תחום ה- Display שהסתכם ב- 867 מיליון אירו [לעומת ממוצע אירופי של 14.9%].

תחום הפרסום מבוסס תוצאות חיפוש באיטליה גדל ב- 6% ל- 519 מיליון אירו.