IAB: הכנסות הפרסום הדיגיטלי ב- 2012 הסתכמו ב- 36.6 מיליארד דולר, גידול של 15%

דו”ח של ה- The Interactive Advertising Bureau, IAB בשיתוף עם New Media Group בחברת PwC (PricewaterhouseCoopers) שפורסם ב- 16 באפריל 2013 אומר כי הכנסות הפרסום הדיגיטלי ב- 2012 גדלו בשיעור של 15% ל- 36.6 מיליארד דולר לעומת 2011 בה הסתכמו בהכנסות ב- 31.7 מיליארד דולר.

ברבע הרביעי של 2012 הסתכמו ההכנסות ב- 9 מיליארד דולר, גידול של 14.9% לעומת הרבע הרביעי של 2011 וגידול של 11.6% לעומת הרבע השלישי של 2012 בו הסתכמו ההכנסות ב- 9.2 מיליארד דולר.

הדו”ח מציין גידול תלת-ספרתי (שנה שנייה ברציפות) לפלח הפרסום הנייד: ב- 2012 רשם פלח זה גידול של 111% ל- 3.4 מיליארד דולר לעומת שנת 2011 בה נרשם גידול של 149% ל- 1.6 מיליארד דולר.

פלח הפרסום הנייד היווה 9% מכלל הכנסות הפרסום המקוון אשתקד.