eMarketer: צפוי גידול של כ- 18% בהוצאות המסחר האלקטרוני בראה”ב בשנת 2021

14:28 11.06.2021

קטגוריות: מסחר אלק'/נייד

תגים: ,

חברת המחקר eMarketer  מעדכנת כלפי מעלה את התחזית שלה לגבי מכירות המסחר האלקטרוני הקמעונאיות בארצות הברית לשנת 2021 ועתה היא מעריכה כי ההוצאות יגדלו בשיעור של 17.9% בשנה הנוכחית (לעומת התחזית הקודמת מינואר 2021 לפיה הגידול יהיה בשיעור של 13.7%).

בסך הכל ההוצאות בתחום זה צפויות להסתכם השנה ב- 933.30 מיליארד דולר.

הסיבה לעדכון היא שהרבע הראשון של השנה היה רבעון חזק בעקבות המענק הממשלתי (לאור המענק הממשלתי לאזרחים בשל קורונה).

הנתח של מכירות המסחר האלקטרוני הקמעונאיות מתוך כלל המכירות הקמעונאיות בארה”ב יגדל מ- 14% בשנה שעברה ל- 15.3% השנה. בשנת 2024 הנתח יגיע ליותר מ- 20%.

כלל המכירות הקמעונאיות בארצות הברית השנה יגדל בשיעור של 7.9% ל- 6.083 טריליון דולר. זו הפעם הראשונה שייחצה רף ה- 6 טריליון דולר.