eMarketer: הוצאות הפרסום העולמיות יגדלו ב- 2.8% ב- 2013 ויסתכמו ביותר מחצי טריליון דולר; נתונים חדשים לגבי משתמשי אינטרנט, סמרטפונים ורשתות חברתיות

Global Media Intelligence Report, דו”ח של חברת המחקר eMarketer שהוכן בשיתוף עם Starcom MediaVest Group ופורסם ב- 25 בספטמבר 2013 אומר כי הוצאות הפרסום העולמיות יגדלו בשיעור של 2.8% בשנת 2013 ויסתכמו ב- 517.10 מיליארד דולר (לעומת 484.30 מיליארד דולר בשנת 2008).

יחד עם זאת, כיוון שהכלכלה העולמית נמצאת עדיין בתהליך ארוך של התאוששות הרי שהגידול השנה יהיה נמוך מהשיעור של 4.4% שהיה אשתקד.

לדברי אימרקטר, מה שיניע את הגידול הוא האימוץ הנמשך של מכשירים דיגיטליים והחיבור לאינטרנט.

ההוצאות על פרסום דיגיטלי צפויות להסתכם השנה ב- 117.60 מיליארד דולר, גידול של 13% לעומת שנת 2012. ההוצאות בתחום זה השנה מהוות יותר מ- 22% מכלל הוצאות הפרסום לעומת 12% בשנת 2008.

ההוצאות על פרסום נייד צפויות להסתכם השנה ב- 15.82 מיליארד דולר, גידול של 79.7% לעומת שנת 2012. ההוצאות בתחום זה השנה מהוות 2.6% מכלל הוצאות הפרסום (ו- 11.9% מכלל ההוצאות על פרסום דיגיטלי) לעומת 2.1% בשנת 2008.

בין הנתונים הנוספים שפירסמה אימרקטר: משתמשי אינטרנט כיום הם יותר מ- 36% מכלל אוכלוסיית העולם לעומת 21.7% בשנת 2008.

מספרם של משתמשי הסלולר כיום מהווה 60.7% מאוכלוסיית העולם לעומת 40% בשנת 2008.

משתמשי טלפונים חכמים (סמרטפונים) הם פחות משליש מכלל משתמשי הסלולר בעולם וכ- 20% מאוכלוסיית העולם לעומת 3.7% ממשתמשי הסלולר ו- 1.5% מאוכלוסיית העולם ב- 2008.

משתמשי רשתות חברתיות מהווים כרבע מכלל אוכלוסיית העולם לעומת 8.3% בשנת 2008.

משתמשי פייסבוק הם יותר מ- 15% מאוכלוסיית העולם לעומת 3.1% בשנת 2008.