Déjà-vu: ארבע חברות גדולות כבר הודיעו כי לא ישתתפו בכנס הטלקום השנתי הגדול בברצלונה MWC21; שורה של חברות החליטו אשתקד שלא להשתתף דבר שגרם ביטול האירוע

16:20 12.03.2021

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל

תגים: , , , ,

חברת Ericsson, חברת Sony, חברת Nokia וחברת Facebook הודיעו כי לא ישתתפו השנה באירוע הטלקום השנתי Mobile World Congress, MWC הנערך מידי שנה בברצלונה ספרד.

מארגני האירוע השנתי הודיעו לאחרונה כי בכוונתם לערוך את הכינוס בכל זאת לקראת הקיץ (28 ביוני ועד 1 ביולי) כשהשנה מדובר על כינוס פיסי כבעבר, למרות מגיפת קורונה.

חברת Sony Mobile הייתה יצרנית הטלפונים הראשונה להודיע פומבית כי לא תהיה לא ‘נוכחות פיסית’ באירוע.

אחריה חברת נוקיה שהודיעה כי לא תיטול חלק באירוע אולם תגדיל את השתתפותה בחלק הוירטואלי שלו.

חברת רישות הטלקום השבדית אריקסון הייתה החברה הראשונה שהודיעה על היעדרותה הצפוייה מהאירוע השנה, בשל קורונה.

בדרך כלל היקף ההשתתפות באירוע זה מידי שנה מגיע לכ- 100,000 איש אולם השנה המארגנים צופים כי יגיעו כ- 50,000 משתתפים בשל קורונה. הוא מתרחש מידי שנה בסוף חודש פברואר ובתחילת חודש מארס אולם השנה (2021) הוחלט לדחות אותו, לאור הנסיבות, לחודש יוני.

ארגון GSMA המארגן מידי שנה את האירוע פירסם ב- 8 במארס 2021 הודעה לעיתונות המדווחת על הפעולות להבטחת בטיחותם ובריאותם של המשתתפים באירוע בקיץ.

מעניין יהיה לראות אם אנשי משרד התקשורת ייסעו השנה לאירוע בברצלונה. אשתקד היו אמורים חמישה מאנשי המשרד לנסוע לשם ואף שולמו מקצת מההוצאות מראש ואולם הביטול גרם להם, בסופו של דבר, לפרוק את המזוודות הארוזות.

ריכוז ידיעות שהתפרסמו בעבר באתר זה לגבי האירוע השנתי בברצלונה (כולל מספר ידיעות על ביטול האירוע אשתקד) ניתן למצוא כאן.