CTIA 2013: הודות לפתרונות חדשניים וחברות פרו-אקטיביות תעשיית האלחוט בארה”ב היא בין המאובטחות ביותר בעולם

Today’s Mobile Cybersecurity: Industry Megatrends & Consumers, דו”ח של ה- Cybersecurity Work Group, (CSWG ב- CTIA-The Wireless Association שפורסם בכנס CTIA 2013 ב- 21 במאי 2013 בוחן כיצד אבטחה ניידת [mobile cybersecurity] מושפעת ממגמות בהן לצרכנים יש יותר אפשרויות בחירה וחופש בחירה מאשר אי-פעם בעבר, את הגידול הנמשך בכלכלת היישומונים החדשה ונפיצותה והמעבר של חברות להשתמש בוירטואליזציה.

הדו”ח אומר כי האימוץ המהיר המתמשך של טכנולוגיות אלחוט חדשות בידי צרכנים ובידי תעשיות אחרות מניע שינויים באקוסיסטם היוצרים מצידם אתגרים נוספים למאמצי האבטחה הסייברית של תעשיית האלחוט.

שיעור חדירת האלחוט עולה על מספרם של האמריקנים והגידול במכשירים אלחוטיים בתעשיות אחרות ממשיך לנסוק, דבר הגורם להרחבת הסיבה מרובת היעדים הניצבת בפני פושעים סייבריים.

הודות למאמצים הפרו-אקטיביים של תעשיית האלחוט האמריקנית להגן על המשתמשים, שיעור ההידבקות מנוזקה ניידת [mobile malware] הוא פחות משני אחוזים.

במדינות דוגמת סין ורוסיה שיעורי ההידבקות הם מעל 40% כשחנויות היישומונים ברוסיה מדווחות על שיעורי הידבקות של יותר מ- 95% בכל מערכות ההפעלה.

הדו”ח פורסם בכנס CTIA 2013 שנערך בלאס וגאס ב- 21-23 במאי 2013.