ClickSoftware Technologies: כוח העבודה הנייד בעולם יגיע בשנת 2015 ל- 1.3 מיליארד איש

סקר של IDG Connect שנערך בשלוש המדינות המובילות באירופה עבור חברת ClickSoftware Technologies וממצאיו פורסמו ב- 13 בפברואר 2013 אומר כי מצביע על כך שכוח העבודה הנייד ברחבי עולם יגיע בשנת 2015 להיקף של 1.3 מיליארד איש. יחד עם זאת חברות אינן ערוכות למגמה זו.

46% מהמנמ”רים במדינות שנסקרו (בריטניה, גרמניה וצרפת) מאמינים כי אסטרטגיית החברה הנוכחית שלהם אינה מתמודדת עם ה- Mobile Dream.

74% מהנשאלים מאמינים כי שירות לקוחות נייד חשוב לחברה שלהם.

הסקר העלה כי ל- bring-your-own-device, BYOD תפקיד חשוב בהגדלת מספרם של העובדים הניידים בארגונים משום שעובדים רבים מתוסכלים מהקצב בו מחלקות ה- IT בארגוניהם משנות את תצורת המכשירים האישיים כדי להפכם לפרודוקטיביים יותר בעבודה.

מנכ”ל חברת קליק סופטוור ד”ר משה בן בסט אמר כי ” מנהלי מערכות מידע מבינים את האתגר והצורך לשלב פלטפורמה ארגונית ניידת לאסטרטגיה העסקית בארגון אולם אינם יודעים היכן להתחיל. הטכנולוגיה והמשתמשים מתקדמים מהר מאוד אולם המנמ”רים צריכים לזכות-מחדש בבקרה ובפיקוח”.

הוא ממליץ למנמ”רים לאמץ גישה חדשה המספקת תמיכה מקצה-אל-קצה מהמערך האחורי של הארגון [back office] לעובד הנייד בלי קשר לסוג המכשיר בו הוא משתמש.