Adobe Digital Insights: צרכנים אמריקנים הוציאו 12 מיליון דולר בכל דקה במהלך שעת השופינג העמוסה ביותר ב- Cyber Monday
Adobe Digital Insights פירסמה בבלוג שלה (30.11.2021) כי צרכנים אמריקנים הוציאו 12 מיליון דולר בכל דקה במהלך שעת השופינג העמוסה ביותר ב- Cyber Monday.
לדברי החברה, ההוצאות של הצרכנים האמריקנים במהלך כל יום הסייבר מנדיי הסתכמו ב- 10.7 מיליארד דולר.
עד כה, מתחילת הרכישות בתחילת חודש נובמבר [חגי סוף השנה האזרחית] הסתכמו הרכישות הצרכניות ב- 109.8 מיליארד דולר.
החברה מציינת כי למרות הירידה בהוצאות הצרכניות במהלך ה- Black Friday וה- Cyber Monday הרי שכלל ההוצאות הצרכניות במהלך חודש נובמבר 2021 גדלו בשיעור של 12% לעומת שנת 2020.
בתקופה שמיום חג ההודייה [Thanksgiving Day] ועד לסייבר מנדיי הוציאו האמריקנים 33.9 מיליארד דולר. תקופה זו מכונה עתה ה- Cyber Week.