חברת IBM: גידול של 20.6% במכירות ב- Cyber Monday ב- 2013 לעומת 2012

Digital Analytics Benchmark, דו”ח של חברת IBM שפורסם ב- 3 בדצמבר 2013 אומר כי הרכישות המקוונות בסייבר מנדיי בארצות הברית ב- 2 בדצמבר 2012 גדלו בשיעור של 20.6% לעומת הרכישות באותו יום בשנת 2012.

הרכישות המקוונות שבוצעו באמצעות מכשירים ניידים באותו היום והיוו 17% מכלל הרכישות המקוונות גדלו השנה בשיעור של 55.4%%.

מאז חג ההודייה [Thankgsgiving] ביום חמישי האחרון (28 בנובמבר 2013), דרך “יום שישי השחור” [Black Friday] ביום שישי האחרון (29 בנובמבר) וכלה בסייבר מנדיי, כולל, חל גידול של 16.5% ברכישות המקוונות בארצות הברית.