חברת IBM: גידול של 10.3% במכירות המקוונות ברבע הרביעי של 2013 לעומת הרבע הרביעי של 2012

IBM Digital Analytics Benchmark, דו”ח של חברת IBM שפורסם ב- 2 בינואר 2014 מצביע על גידול בשיעור של 10.3% במכירות המקוונות ברבע הרביעי של שנת 2013 לעומת הרבע הרביעי של 2012.

עוד מצביע הדו”ח על גידול של 40% בתעבורה המקוונת ממכשירים ניידים. המכשירים הללו היוו כ- 35% מכלל התעבורה המקוונת ברבע האחרון של השנה האזרחית שעברה.

לדברי הדו”ח, המכירות המקוונות ממכשירים ניידים גדלו בשיעור של 46% והיוו 16.6% מכל המכירות המקוונות ברבעון הרביעי אשתקד.

הטלפונים החכמים (סמרטפונים) הניעו 21.3% מכלל התעבורה המקוונת, כמעט כפול משיעור של 12.8% שהניעו מחשבי הלוח (טבלטים). לגבי רכישות מקוונות הרי שהטבלטים היוו 11.5% מכלל הרכישות המקוונות לעומת 5% בלבד באמצעות סמרטפונים. ההזמנה הממוצעת באמצעות טבלטים הייתה 11.8.09 דולרים לעומת הוצאה ממוצעת של 104.72 דולרים באמצעות סמרטפונים.