הנשיא אובמה משווה בין התקלות בפעילות האתר HealthCare.gov לבין התקלות בגירסה החדשה של מערכת ההפעלה iOS

14:01 02.10.2013

קטגוריות: מימשל/מימשל זמין

תגים: , , , , , ,

נשיא ארצות הברית ברק אובמה הישווה בין התקלות שהתגלו ביום הראשון (יום שלישי 1 באוקטובר 2013) לפעילות האתר  HealthCare.gov  (הפורטל המקוון הפדרלי לרישום אזרחים לקבלת זכויות רפואיות (עפ”י ObamaCare) לבין התקלות של הגירסה החדשה של מערכת ההפעלה iOS של חברת Apple לאחר השקתה.

האתר הוצף בפניות של אזרחים מה שגרם לשיבוש פעילותו ביום הראשון.

ההשבתה (shutdown) של פעילות המימשל הפדרלי נובעת מאי אישור התקציב ע”י הקונגרס ביום שלישי, 1 באוקטובר 2013. זאת בשל ההתנגדות הרפובליקנית לחוק הרפורמה בתחום הבריאות [Affordable Care Act, מה שזכה לכינוי ObamaCare] של הנשיא ברק אובמה.

הנשיא אובמה אמר כי כבר לפני השעה 07:00 בבוקר היו לאתר יותר מ- 1 מיליון מבקרים, פי חמישה יותר ממספר המבקרים שביקרו אי-פעם באתר Medicare.gov.

בדברו בבית-הלבן לגבי ההשבתה של שירותי המימשל הפדרלי הזכיר אובמה כי חברת אפל השיקה מערכת הפעלה חדשה ובתוך מספר ימים התגלתה תקלה כך שנאלצו לתקנה. “איני זוכר שמישהו הציע שחברת אפל תפסיק למכור iPhones או iPads או שאיים לסגור את החברה אם היא לא תעשה זאת. “זאת אינה הדרך בה אנו עושים עסקים באמריקה…. אנו מתחילים לעבוד, אנו גורמים לדברים לקרות, אנו משפרים אותם ואנו ממשיכים בדרך”.