הטלוויזיה החינוכית הישראלית: מכרז לקבלת שירותי פרסום “גרילה” במדיה החדשה

הגוף המפרסם: משרד החינוך – הטלוויזיה החינוכית הישראלית

נושא המכרז: מכרז לקבלת שירותי פרסום “גרילה” בניו מדיה

מס’ המכרז: 2/2014

תאריך פרסום: 13 בפברואר 2014

מועד אחרון: 26 בפברואר 2014

הערות: המכרז מופנה לבעלי ניסיון בענף הפרסום בכלל ובתכנון וביצוע קמפיינים של פרסום מסוג “גרילה” למוצרים/שירותים/מותגים בישראל, בפלטפורמות ניו מדיה לסוגיהן [כגון אינטרנט, פייסבוק, סלולר וכד’] בפרט.

פרסום מסוג “גרילה” הוא אסטרטגיית פרסום באמצעים לא קונבנציונאליים שמטרתה יצירת “באז” אחר ושונה למותג החינוכית ולתוצריה השונים בפלטפורמות שונות, בקהלים ספציפיים. הפרסום יתבצע אך ורק באמצעים התואמים את החוק במדינת ישראל.

בין תנאי הסף: המציע תכנן וביצע, לפחות ארבעה קמפיינים מסוג “גרילה” למוצרים/שירותים/מותגים בישראל, מהם לפחות 2 בפלטפורמות ניו מדיה, החל מינואר 2011 ועד למועד הגשת ההצעה למכרז; על הגוף המציע להיות בעל מחזור עסקים מינימלי של 350,000 ש”ח במצטבר ב- 3 השנים (2011-2013).

החינוכית היא ערוץ טלוויזיה ציבורי יחידת סמך של משרד החינוך המשדרת תוכניות מז’אנרים שונים לקהלי יעד שונים ובראשם ילדים ונוער. תוכניות החינוכית משודרות בערוץ הבית (23) 24 שעות ביממה וכן בערוצים 1 ו-2, מספר שעות ביממה. בנוסף מפעילה החינוכית אתר אינטרנט עצמאי וערוצי אינטרנט ביוטיוב וכן משתפת פעולה עם אתרי תוכן ישראליים וכן אפליקציה Social Reader בפייסבוק אשר מנגישה לגולשי הפייסבוק את רוב תכני הווידיאו של החינוכית.