תחזית: היקף כלל ההוצאות הצרכניות המקוונות ב- 2021 יהיה יתר מ- 4 טריליון דולר

08:43 21.10.2021

קטגוריות: מסחר אלק'/נייד

תגים:

Adobe Digital Economy Index, דו”ח של Adobe Analytics שפורסם ב- 20 באוקטובר 2021 אומר כי היקף כלל ההוצאות הצרכניות המקוונות בשנת 2021 יהיה יתר מ- 4 טריליון דולר.

הצרכנים בארצות הברית צפויים להוציא באופן מקוון 209 מיליארד דולר במהלך תקופת הקניות לרגל חגי סוף השנה האזרחית [מבחינת אדובי התקופה המדוברת היא 1.11 ועד 31.12]. מדובר בגידול בשיעור של 10% לעומת ההוצאות בתקופה המקבילה בשנת 2020.

בעולם כולו יגיעו ההוצאות הללו בתקופה זו להיקף של 910 מיליארד דולר. מדובר בגידול בשיעור של 11% לעומת ההוצאות במהלכה של שנת 2020.  עוד אומר הדו”ח כי במהלך שבוע ה- Cyber Week – החל מחג ההודיה [Thanksgiving] וכלה בסייבר מנדיי [Cyber Monday] – הצרכנים יוציאו 36 מיליארד דולר באמצעות מסחר אלקטרוני.

נתון זה, שמהווה רק 17% מכלל הרכישות במהלך תקופת חגי סוף השנה האזרחית, מסמל גם גידול של 5% בהשוואה לשנה שעברה.

אדובי מעריכה כי בסייבר מנדי יסתכמו ההוצאות הצרכניות המקוונות ב- 11.3 מיליארד דולר ואילו בבלק פריידיי הן יגיעו ל- 9.5 מיליארד דולר. בחג ההודיה יגיעו ההוצאות ל- 5.4 מיליארד דולר.

מועדים השנה:

יום חמישי, 25.11.2021, הוא Thanksgiving.

יום שישי, 26.11.2021, הוא Black Friday.

יום שני, 29.11.2021, הוא Cyber Monday.

יום ראשון, 26.12.2021, הוא Christmas.