תחזיות 2015: פרסום ושיווק

אימרקטר: הוצאות הפרסום העולמיות יגדלו ב- 2015 ב- 6%

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 10 בדצמבר 2014 אומר כי הוצאות הפרסום העולמיות יגדלו בשנת 2015 בשיעור של 6% ויסתכמו בכ- 593 מיליארד דולר.

לדברי אימרקטר, שוקי הפרסום המובילים יהיו ארה”ב, סין, יפן, גרמניה ובריטניה. הוצאות הפרסום בארצות הברית יסתכמו בשנת 2015 ב- 189.06 מיליארד דולר, נתון המהווה 31.9% מכלל ההוצאות העולמיות. נתון זה אף גדול מהסכום המצטבר של סין, יפן, גרמניה ובריטניה יחדיו. עד שנת 2016 (כולל) תשמור ארה”ב על עמדת ההובלה למרות שהנתח שלה יקטן ל- 31.1% מכלל ההוצאות העולמיות.

עוד אומרת חברת המחקר כי הפרסום הנייד יגדל בשנת 2015 בשיעור של כ- 60% להיקף של 64.25 מיליארד דולר. בשנת 2018 יגיע סכום זה ל- 158.55 מיליארד דולר כשפרסום נייד יהיה 22.3% מכלל הוצאות הפרסום העולמיות.

Group M: בריטניה צפוייה להיות המדינה הראשונה בעולם כשבשנת 2015 יותר ממחצית מכלל הוצאות הפרסום במדינה יופנו למדיה הדיגיטלית

Group M (זרוע רכישת המדיה של קבוצת WPP) מעריכה כי בריטניה תהיה המדינה הראשונה בעולם כשבשנת 2015 יותר ממחצית מכלל הוצאות הפרסום במדינה יופנו למדיה הדיגיטלית. החברה צופה כי שוק הפרסום הבריטי יסתכם בשנת 2015 ב- 15.7 מיליארד ליש”ט. ההוצאות על הפרסום מקוון יגדלו ב- 12.7% ליותר מ- 8 מיליארד ליש”ט. הפרסום מבוסס תוצאות חיפוש יגדל בשנת 2015 ל- 4.2 מיליארד דולר כש- 28% ממנו יהיה באמצעות מכשירים ניידים.

ZenithOptimedia: הוצאות הפרסום העולמיות יגדלו בכ- 5% ב- 2015

Advertising Expenditure Forecasts, תחזית שפירסמה זניטאפטימדיה ב- 8 בדצמבר 2014 מובעת הערכה כי הוצאות הפרסום העולמיות יגדלו בשיעור של 4.9% בשנת 2015 להיקף של 545 מיליארד דולר.

הוצאות הפרסום העולמיות יגדלו בשיעור של 5.6% בשנת 2016. באותה שנה יהיו המשחקים האולימפיים, הבחירות לנשיאות בארצות הברית ואליפות אירופה בכדורגל (UEFA European Football Championship) שייערכו בצרפת.

בשנת 2017 יגדלו ההוצאות בשיעור של 5.2%.

לשם השוואה, הוצאות הפרסום העולמיות גדלו בשיעור של 5.1% בשנת 2014.

המניע העיקרי להוצאות הפרסום הוא תחום המובייל שימשוך 51% מכלל דולרי הפרסום החדשים בשנים 2014-2017. הפרסום הנייד צפוי לגדול בשיעור גידול שנתי ממוצע של 38% באותה תקופה.