תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד פרטנר בשם כל לקוחותיה “אשר חוייבו במלוא עלות התשלום לחודש או לתקופת חיוב בעת ההתחברות ו/או הניתוק מכל שירות הניתן ע”י הנתבעת, למרות שהיו מחוברים לשירות רק בחלק מהחודש או בחלק מתקופת החיוב”

19:50 17.05.2018

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

תגים: ,

לבית-המשפט המחוזי מרכז בלוד הוגשה ב- 7 במאי 2018 תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד חברת פרטנר תקשורת בשם כל לקוחותיה “אשר חוייבו במלוא עלות התשלום לחודש או לתקופת חיוב בעת ההתחברות ו/או הניתוק מכל שירות הניתן ע”י הנתבעת, למרות שהיו מחוברים לשירות רק בחלק מהחודש או בחלק מתקופת החיוב”.

התובע בתביעה זו הוא דוד נמרי ש”היה מנוי של הנתבעת בשירותי טלפון סלולרי מזה שנים ארוכות, במספר קווים, אשר שימשו אותו ואת בני משפחתו”.

בכתב התביעה נאמר בין היתר כי “עניינה של תובענה זו בהפרת הנתבעת את הדין הישראלי, בכך שגובה את התשלום בגין תקופת חיוב או חודש מלא, וזאת אף שהצרכן התחבר ו/או ביקש להתנתק מן השירות במהלך החודש או תקופת החיוב, ועל כן לא קיבל ממנה שירות עבור כל התקופה.

“… הסוגיה העולה בתובענה זו דומה למסכת עובדתית ומשפטית דומה בבקשה לאישור תובענה ייצוגית שאושרה בת”צ בבית-המשפט המחוזי מרכז בלוד.

כתב התביעה מפרט את המקרה הספציפי של התובע ובסיכום נאמר כי “מן האמור עולה בבירור, איפוא, כי הן בשנת 2012, הן בשנת 2015 והן בשנת 2016, נהגה הנתבעת, כעניין שבמדיניות אשר עוגן בהסכמים, לחייב את לקוחותיה בתשלום בגין מחזור חיוב חודשי מלא, גם כאשר הלקוחות נהנו משירותיה רק בחלק ממנו”.

כאמור, גם בתביעה זו מפנים באי כוח התובע אל הכרעת בית-המשפט המחוזי מרכז בלוד בתיק ת”צ 28449-12-14, בת אל יעבץ נגד סלקום ישראל בע”מ.

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד גלעד הלר ואלעד אופיר.

הערת עורך Read IT Now:

+ ידיעה בנושא ת”צ 28449-12-14, בת אל יעבץ נגד סלקום ישראל בע”מ פורסמה על-ידי כאן באתר זה.