תביעה (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית) של משרד עורכי דין נגד סלקום “בגין הנזקים שנגרמו ללקוחות סלקום עקב תקלה חמורה בשירותי סלקום TV ואופן הטיפול בלקוחות”

10:39 03.08.2021

קטגוריות: משפט

תגים: ,

לבית-המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה (3.8.2021) תביעה (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית לפי חוק הגנת הצרכן) של משרד עורכי דין אוחנה ושות’ נגד סלקום “בגין הנזקים שנגרמו ללקוחות סלקום עקב תקלה נרחבת באספקת שירותי טלביזיה (סלקום TV), שהחלה בשעות אחר הצהריים של יום 1.8.2021, נמשכה כשש שעות, ופגעה ברובם ככולם של המנויים”.

לדברי כתב הטענות, “בשעות הראשונות, התקלה לא דווחה באופן יזום ללקוחות, שנאלצו לפנות למוקדי התמיכה של סלקום. אלא שגם אלה לא אויישו בכוח אדם מספק. זמני ההמתנה הרקיעו שחקים ובפועל שירות הלקוחות – קרס”.

“גרוע מכך. מצופה היה שסלקום לכל הפחות תצא בהודעה לפיה היא לוקחת אחריות על התקלה ונזקיה, וכי בכוונתה לפצות את לקוחותיה על רקע השיבושים הקשים”.

במסגרת התביעה, בהיקף קבוצתי של 2,749,550 ₪, נדרש כי החברה תשיב ללקוחותיה את החלק היחסי מדמי המנוי המשולמים בגין השירות וכן “תפצה את לקוחותיה בגין מחדליה בטיפול בלקוחות בקשר עם התקלה, תוך הפרת הוראות הדין החלות עליה”.

“התקלה אירעה בתקופת חופשת הקיץ, כאשר ילדים ובני נוער מצויים מחוץ למסגרות מערכות החינוך, ותלויים ביתר שאת בצריכת תכני טלביזיה, וכן בזמן האולימפיאדה – אירוע בינלאומי שזוכה לצפייה אדוקה מצד צופים רבים. כל פיצוי או הטבה, ולו במתכונת של מתן שירותי תוכן נוספים, לא הוצעו ללקוחות, וסוגיות אלה כלל אינן נידונות בפני הציבור”.

בכתב התביעה מצויין כי בבית-המשפט המחוזי בתל אביב מתבררות שלוש תביעות שהוגשו נגד חברת פרטנר תקשורת בקשר עם תקלות מתמשכות במתן שירותי הטלביזיה Partner TV בתחילת שנת 2021. אחת התביעות הוגשה בידי אותה חברת עורכי דין שהגישה עתה את התביעה החדשה נגד סלקום.

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד אורי אמיתי.