תביעה (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית) נגד הוט: “פעולותיה ו/או מחדליה עולים כדי הפרת הסכם. היא לא סיפקה תשתית אינטרנט במהירות שהתחייבה לה”

15:46 03.02.2023

קטגוריות: אינטרנט משפט

תגים: , , ,

לבית-משפט השלום בנתניה הוגשה תביעה (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית לפי חוק הגנת הצרכן) נגד הוט טלקום שותפות מוגבלת בשם כל לקוחות החברה “שגרו או מתגוררים ביישובים אריאל או ברקן או אלקנה או אורנית או עץ אפרים או שערי תקוה אשר […] היו מחוברים, לפרק זמן כלשהו, לשירותי האינטרנט של הוט ומטעמים הנוגעים לתשתיות לא יכלו לגלוש באינטרנט במהירות שהוט התחייבה לתת להם”.

התובע בתיק זה הוא מאיר בולקה, כיום תושב אורנית.

בכתב הטענות נאמר בין היתר כי ב- 22.3.2020 הוא התקשר עם חברת הוט “מתוך ציפייה לקבל ממנה שירותי תשתית אינטרנט במהירות של 500Mb/10Mb וזאת בעד תשלום חודשי בסך 149 ₪ לחודש.

“בפועל, כפי שהתברר למבקש בדיעבד, הוט לא יכולה הייתה לספק לתובע את המהירות הנ”ל לנוכח אי התאמת תשתיות ביישוב בו התגורר (שערי תקוה).

“הדבר הסב לו ולחברי הקבוצה נזק הכולל בין היתר את דמי המנוי ששולמו ביתר (שהלוא דמי המנוי שולמו לשם קבלת מלוא התמורה המוסכמת, וזו לא סופקה לו) וכן עוגמת נפש גדולה שחווה מחמת אי יכולתו לגלוש באינטרנט (גם לצרכי עבודתו) במהירות בה חפץ, אלא במהירויות נמוכות בהרבה.

“בדיקות נוספות שעשה המבקש העלו שמצב דברים דומה קיים, למיטב ידיעתו, גם ביישובים הבאים” אריאל, ברקן, אלקנה, אורנית ועץ אפרים”.

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד עופר לוי.