תביעה (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית) נגד הוט מע’ תקשורת: מספקת ללקוחותיה ממיר אשר חווה תקלות רבות ולכאורה לא ניתן לתקנו

14:48 10.01.2021

קטגוריות: משפט

תגים: , ,

לבית-המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה תביעה ובקשה לאשר כתובענה ייצוגית לפי חוק הגנת הצרכן, נגד חברת חוט מערכות תקשורת על כך שהיא מספקת ללקוחותיה ממיר אשר חווה תקלות רבות ולכאורה לא ניתן לתקנו.

התובעים בתיק זה הם אלה ודב מנדלביץ’.

הקבוצה בשמה תנוהל התובענה הייצוגית היא “כל אדם ו/או תאגיד אשר התקשר עם המשיבה בהסכם לקבלת שירותי טלביזיה רב-ערוצית, אשר ניתנו באמצעות ממיר מיני פייבר בוקס, וחווה תקלות חוזרות בממיר ו/או המשיבה שלחה אל ביתו טכנאי לצורך ביקור סרק על אף שלא ניתן לתקנו”.

בכתב הטענות נאמר בין היתר כי “בשנים האחרונות המשיבה מספקת את שירותיה ללקוחותיה באמצעות ממיר אשר נקרא מיני פייבר בוקס, ממיר זה אמור להיות חדשני יותר ובעל שירותי אינטרנט נלווים.

“בכל השנים הללו סבלו המבקשים וחברי הקבוצה מתקלות חוזרות ונשנות בממיר, אשר בעיקר מתבטאות, בין היתר, בכך שהוא נתקע (פריז) במהלך זפזופ בין ערוצים.

“בכל פעם בה מתרחשת התקלה, פונים חברי הקבוצה את המשיבה, אשר נציגיה מדריכים אותם לנתק את הממיר מהחשמל ולחברו מחדש וכל מיני פיתרונות דומים, לצד תיאום טכנאי לצורך טיפול בתקלה שבממיר או החלפתו.

המבקשים חברי הקבוצה ממתינים בכל פעם לטכנאים, תוך בזבוז זמנם ולרוב על חשבון זמן עבודה. בכל פעם אכן מגיעים טכנאי המשיבה לטיפול בתקלה אך היא חוזרת על עצמה לאחר זמן קצר. לאחרונה התגלה שלתקלה הנזכרת אין בכלל פיתרון מבחינת המשיבה. בהקלטות של טכנאי המשיבה הודה הוא שמדובר בתקלה ידועה שאינה ברת פיתרון: ‘תאמיני לי שאני מת כבר שיהיה לזה פיתרון כי אין לזה צורה שאני עובר מבית לבית וחוזר על אותו תקליט שאי לזה פיתרון. זה לא צורה אבל זה מה שאנחנו מקבלים כרגע’.

“על אף האמור, המשיבה ממשיכה לתאם עם לקוחותיה ביקורי טכנאים – ביקורי סרק לכל דבר ועניין. במקביל, ממשיכות התקלות בממירים שאצל הלקוחות תוך גרימת נפש רבה”.

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד ירון אלון.

[הערה: ההדגשה בידיעה זו מופיעה כך בטקסט המקור].