שתי התקשרויות בפטור של משרד התיירות עם בתי-מלון באילת; המשרד היקצה 1 מיליון ₪ לטובת תחרות Miss Universe

משרד התיירות פירסם ב- 14.12.2012 פרטי שתי התקשרויות בפטור (נפרדות) לגבי בתי-מלון באילת לרגל תחרות מיס יוניברס (שכבר הסתיימה).

במקרה הראשון מדובר ב”התקשרות עם מלון רויאל ביץ’ אילת ללינת אח”מים (עשר שופטות) באירוע מיס יוניברס שיערך בין התאריכים 7-14.12.21″. ההתקשרות היא בהיקף 189,000 ₪. “הבחירה במלון רויאל ביץ’ לאירוח השופטות בתחרות נעשתה ע”י הנהלת מיס יוניברס, וזה המלון שהם מבקשים להתארח בו”.

המקרה השני הוא “התקשרות עם מלון ישרוטל ים סוף אילת להזמנת 20 חדרים עבור 20 מתמודדות ו- 20 מלווים”. ההתקשרות היא בשווי של 181,000 ₪.

שתי ההתקשרויות אושרו ב- 7 בדצמבר 2021 (אך כאמור פורסמו רק שבוע ימים לאחר מכן) ע”י וועדת המכרזים המשרדים + וועדת הפטור המשרדית [בראשות מנכ”ל המשרד אמיר הלוי העומד לסיים בקרוב את תפקידו].

בנימוקים נאמר בין היתר כי “בחודש דצמבר 2021 צפוי להתקיים באילת אירוע מיס יוניברס בשיתוף עם משרד התיירות ועיריית אילת. לטובת פעילות זו המשרד היקצה עד 1 מיליון ₪ לפעילות אירוח […] המשרד רואה חשיבות בקיום האירוע שיתקיים בפעם הראשונה בישראל, ומתכנן לנצל את ההזדמנות לקדם את תדמית ישראל במסגרת אירוע בינלאומי בסדר גודל כזה”.

יצויין כי התאגיד העירוני אילת והפקת האירוע הישראלית משתתפות במימון הוצאות האירוח.