שע”מ: מכרז להקמת מערכת ניהול פלטים אשר את הארגון לעיצוב, הפקה וניהול של הפלט הארגוני (מכתבים, טפסים, דו”חות) של שע”מ

הגוף המפרסם: משרד האוצר/רשות המסים בישראל/שע”מ (שירותי עיבודים ממוחשבים)

נושא המכרז: מכרז להקמת מערכת ניהול פלטים אשר את הארגון לעיצוב, הפקה וניהול של הפלט הארגוני (מכתבים, טפסים, דו”חות) של רשות המסים

מס’ המכרז: 11-2015

תאריך פרסום: 28 ביוני 2015

מועד אחרון: 31 באוגוסט 2015

הערות: רשות המסים – שע”מ מבקשת להקים מערכת לניהול פלטים אשר תשמש את אגפי הפיתוח בארגון, את עובדי רשות המסים ולקוחותיה. מערכת זו תשמש את הארגון לעיצוב, הפקה, וניהול של הפלט הארגוני (מכתבים, טפסים, דו”חות) של רשות המסים.

המערכת תיושם בשע”מ בצורה מדורגת. המתכנתים ישתמשו במערכת כתשתית יישומית רוחבית להפקת והפצת מכתבים מכל הסוגים בכל הסביבות האפליקטיביות בשע”מ ב- O/L וגם ב- Batch.

בין המטרות: עיצוב מכתבים, טפסים ודו”חות בצורה קלה ופשוטה עם מינימום כתיבת קוד; הפקת דו”חות למספר סוגי קבצים ופלטפורמות טכנולוגיות (ניידים, נייחים, אינטרנט, בתי-דפוס); הפצת פלטים בערוצים מגוונים ובהם מיילים, מסרוני SMS, ניידים, אינטרנט, פקס, הדפסה מקומית, בתי-דפוס; הקמת תשתית אפליקטיבית לכלל הארגון אשר תיתן שירותים הן לסביבת המיינפריים והן לסביבה הפתוחה.

בין תנאי הסף: המציע הוא בעל ניסיון מוכח בהקמה ובהטמעה של מערכת ניהול פלטים המבוססת על המוצר המוצע אצל לכל הפחות שלושה ארגונים בארץ כאשר לפחות אצל אחד מהם היא מפיקה במהלך אחד 100,000 תוצרי פלט; הפתרון המוצע פועל היום בארץ לפחות אצל לקוח אחד המפיק במהלך אחד לפחות 100,000 תוצרי פלט המיוצאים לבית דפוס.