שע”מ: מכרז לאספקת שירותי רכש, הקמה והטמעת פלטפורמת DATA

משרד האוצר/רשות המיסים בישראל/שע”מ (שירות עיבודים ממוחשבים) פירסם מכרז חדש (5-2023) לאספקת שירותי רכש, הקמה והטמעת פלטפורמת  DATA. מועד ההגשה האחרון במכרז זה הוא 13 בספטמבר 2023.

“מדי יום מייצרת רשות המסים הישראלית מיליוני נתוני מיסוי ובמקביל נקלטים בארגון מאגרי מידע נוספים מארגונים חיצוניים. נתונים אלה טומנים בחובם פוטנציאל מיסוי עצום ואנליזה שלהם עשויה ליצור תועלת אדירה לרשות בייעול וחדשנות תהליכי העבודה, אכיפה חכמה והעמקת הגבייה.

“במסגרת המדיניות המתפתחת של הנגשת מידע למשתמשי הארגון, הובן כי ישנו צורך בהקמת פלטפורמת דאטה מתקדמת, מאובטחת, אמינה וזמינה אליה יקלטו נתונים במבנים שונים וניתן יהיה לאחזר מהם מידע ולהסיק מסקנות עסקיות רוחביות.

“לשם הקמת פלטפורמת הדאטה, מפרסמת המזמינה מכרז זה, שיכלול את השירותים הבאים:

שלב א’: הקמה של פלטפורמת ה- DATA  הכוללת תכנון ואפיון ארכיטקטורה, רכש של מוצרי המערכת, התקנתם והטמעת המערכת בין משתמשי שע”מ.

שלב ב’: הרחבת המערכת באמצעות בנק שעות עבור ביצוע פרויקטי המשך על גבי הפלטפורמה החדשה ותחזוקת הפלטפורמה.

“היקף ההתקשרות לתקופת ההתקשרות הראשונית מוערך בסכום של כ- 16,000,000 ₪ כולל מע”מ.  בכל שנה בנפרד, בגין תקופת ההתקשרות וכן בגין תקופת מימוש זכות ברירה, רשאית המזמינה להגדיל או להרחיב את ההתקשרות ב- 50% בגין כל אחת מהשנים. המזמינה אינה מתחייבת להיקף זה או להיקף כלשהו, ומימוש ההתקשרות יהיה על פי שיקול דעתה הבלעדי”.