שמעון פרס, ציפי ליבני ואמיר פלג מנכ”ל TaKaDu – הנציגים הישראלים בכנס הפורום הכלכלי העולמי שייערך השבוע בשווייץ

הנשיא לשעבר שמעון פרס, ח”כ ציפי ליבני ואמיר פלג מנכ”ל חברת טקדו ( TaKaDu)  יהיו הנציגים הישראלים בכנס הפורום הכלכלי העולמי שייערך השבוע (21-24 בינואר 2015) בעירה דאבוס שבשווייץ.

במסגרת השורה הארוכה של דיונים יתקיים דיון בנושא ‘עתיד הטכנולוגיה’ [Future of technology]: “עם התרחבות הטכנולוגיה לכל היבטי הכלכלה כיצד הדבר ישפיע על חיינו? מה הדברים הטובים שהטכנולוגיה עושה לעולם? מהו האיזון המתאים בין תחרות וחדשנות בתעשיית הטכנולוגיה?”

בין המתדיינים: Jack Ma Yun יו”ר חברת Alibaba Group הסינית, Marissa Mayer נשיאה ומנכ”לית של חברת Yahoo, מחברת מיקרוסופט יגיע המנכ”ל Satya Nadella ואת Facebook תייצג  מנהלת התפעול הראשית Sheryl Sandberg. יו”ר חברת גוגל Eric Schmidt ישתתף אף הוא כמו גם Jimmy Wales מייסד Wikimedia Foundation.

לראשונה השנה יהיו 10 נושאי דיון ב- 4 ימי הוועידה בהם ישתתפו בשידור חי מערים שונות ברחבי העולם. בדיון בנושא Conflict Resolution  בדיון בנושא Conflict Resolution (שיתקיים בשבת, 24 בינואר בשעות 09:00-13:30 ב- Al-Azhar University-Gaza) יהיו משתתפים שידברו בשידור חי מהעיר עזה שידברו על “התפקיד של הצעירים הפלסטינים בבנייה-מחדש של אמון פנימי וקהיליות ברצועת עזה – איזור של עימות ממושך“.

כדאי להפנות את תשומת ליבם של מר פרס והגברת ליבני למשפט הבא המופיע באתר רשמי של הפורום הכלכלי העולמי ששניהם יהיו אורחיו ולא בפעם הראשונה, למיטב זכרוני: “רצועת עזה, איזור הסובל מעימות מתמשך, נתונה למצור ולתוקפנויות מצד ישראל במשך שבע השנים האחרונות”.