שלוש חברות מחקר מפרסמות דו”חות על שוק הסמרטפונים העולמי ברבע השלישי של 2021

שלוש חברות מחקר פירסמו אמש בנפרד דו”חות על שוק הסמרטפונים העולמי ברבע השלישי של 2021:

+ חברת המחקר IDC מסרה כי ברבע השלישי של השנה הנוכחית חלה ירידה של 6.7%(-) במכירות הטלפונים החכמים בעולם וזאת בשל אילוצים שונים בשרשרת האספקה. הרבעונים האחרונים הקודמים היו מאופיינים בשיעורי גידול דו-ספרתיים. לדברי International Data Corporation נמכרו ברבע השלישי של השנה הנוכחית 331.2 מיליון יחידות.

את השוק ממשיכה להוביל חברת סמסונג עם נתח שוק של 20.8% [ירידה שנתית של 14.2%(-) במכירות]. אפל התמקמה שוב במקום השני עם נתח שוק של 15.2% וגידול שנתי מרשים של 20.8% במכירותיה. את החמישייה סוגרות שלוש היצרניות הסיניות המובילות.

+ חברת המחקר Canalys מסרה כי חלה ירידה בשיעור של 6%(-) במכירות הסמרטפונים העולמיות ברבעון השלישי בשנה זו. גם היא מציינת את העובדה שחברת אפל זכתה מחדש במקום השני. זאת בעקבות מכירות חזקות של ה- iPhone 13.

+ חברת המחקר  Counterpoint Technology Market Research מסרה אף היא כי חלה ירידה בשיעור של 6%(-) במכירות הסמרטפונים העולמיות ברבעון השלישי בשנה זו בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד אולם בו בזמן חל גם גידול בשיעור של 6% לעומת הרבע השני של שנת 2021. בסך הכל נמכרו ברבע השלישי 342 מיליון יחידות.