שירות בתי-הסוהר (שב”ס): בקשה לקבלת מידע (RFI) – פלטפורמה מעופפת (רחפן)

הגוף המפרסם: שירות בתי-הסוהר (שב”ס) – ארגון כליאה לאומי/מינהל הטכנולוגיות

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע (RFI) – פלטפורמה מעופפת (רחפן)

מס’ המכרז: 368/2012

תאריך פרסום: 27 בדצמבר 2012

מועד אחרון: 4 בפברואר 2013

הערות: שב”ס פונה לציבור לקבלת מידע על פלטפורמות מעופפות היכולות לספק חוזי עילי מודיעיני בזמן אמת. שב”ס שומר לעצמו את הזכות לבקש הדגמה של פלטפורמות מעופפות שימצאו מתאימות לדרישותיו. שב”ס מעוניין לקבל מידע על פלטפורמות מעופפות שצברו ניסיון בשימוש אצל גורמי ביטחון ו/או אכיפת חוק ו/או לפחות פלטפורמות שסיימו את שלב הפיתוח.

בקשה זו אינה מהווה התחייבות כלשהי מצד שב”ס להמשיך בתהליך זה וכל החלטה על המשך ו/או התקשרות עם מציע אחד או יותר תעשה ע”פ שיקול דעת שב”ס באופן בלעדי. כמו כן, אין לראות בפנייה זאת התחייבות ו/או מצג כלשהו של שב”ס בנוגע לפרסום מכרז או ביצוע פעילות המשך לתהליך זה, כולל רכש עתידי.

מטרת בקשה זו הינה לקבל מידע ונתונים על פלטפורמות מעופפות , לבחון את מידת התאמת הפלטפורמות המוצעות לשב”ס ולגבש החלטה על דרכי הפעולה למימוש הפרוייקט.

עיקרי הצורך המבצעי: שב”ס נדרש בפעילותו המבצעית לקבל חוזי עילי מודיעיני איכותי ואמין באופן מהיר ובזמן אמת לצורך קבלת החלטות מבצעיות בהתאם לתמונת המצב בזירת האירוע.

האירועים והמשימות בהם נדרש לקבל חוזי עילי: אבטחה היקפית של בית-הסוהר; אירוע בריחה מבית-הסוהר; תקיפה של בית-הסוהר; הפרות סדר בבית-הסוהר. הפלטפורמה המעופפת תהיה זעירה ובלתי מאויישת בעלת יכולת להמראה בזמן קצר ולהעברת חוזי איכותי לכוחות שב”ס בכל מקום בו שיידרש ובכל שעות היממה (יום ולילה). המערכת תהיה בעלת אמינות גבוהה ובטיחותית. שיגור ונחיתה של המערכת תהיה ברמה הטאקטית ומקומית לאזור ההפעלה. הפעלת המערכת :שיגור, הכנת תוכנית טיסה, טיסה, נחיתה, הכנה לגיחה הבאה וכד’ לא יצריכו מיומנות הטסה. ההפעלה תתבצע על ידי מפעיל אחד. המערכת תהיה בעלת יכולת שידור וידיאו בטכנולוגיה אלחוטית בזמן אמת לכוחות בשטח. תתאפשר בדיקה עצמית בסיסית לתקינות המערכת. המערכת תאפשר הקלטה דיגיטלית של הוידיאו וצפייה בזמן אמת. הוידיאו יוקלט וישמר בעמדת קליטה קרקעית באופן שאיכות הוידיאו לא תפגע.