שימועים חדשים של משרד התקשורת

להלן שני שימועים חדשים שפירסם משרד התקשורת בימים האחרונים:

שימוע לעדכון תקנות השוק הסיטונאי ותיקי השירות – התאמה לאסדרה החדשה

השימוע של מינהל הנדסה, פורסם ב- 8 בדצמבר ומועד ההגשה האחרון הוא 18 בדצמבר. חתום עליו מימון (מוני) שמילה, המשנה למנכ”לית משהת”ק ומנהל מינהל הנדסה.

“יובהר כי שימוע זה נועד לבחון את ההתאמות הנדרשות באסדרה עקב שינוי מתכונת האסדרה ולא לבחינה מחודשת של כלל ההוראות שנקבעו בעבר.

“[…] המשרד שוקל לתקן את המסמכים הבאים לאחר כניסת תיקון 76 לתוקף, וללשון תקנות התקשורת החדשות שהותקנו מכוחו. השינויים הנשקלים הם בין היתר נגזרת של תקנות השוק הסיטונאי וביטול ההבחנות לפי סוגי רישיונות שונים וכן שינוי מונחים.

“התיקונים הנשקלים מתוארים במסמכים הבאים:

א. תיק שירות סיטונאי Telephony+BSA

ב. תיק שירות שימוש הדדי בתשתיות פסיביות

ג. תיק שירות תשתיות פיזיות

ד. נספח מס’ 2 – תיעוד עבודות בתשתיות פסיביות”.

שימוע בנושא שיטת החישוב

השימוע של מינהל כלכלה במשרד התקשורת פורסם ב- 7.12.2022 והמועד האחרון להגשה הוא 11.12.2022. חתום עליו ד”ר עופר רז-דרור סמנכ”ל בכיר ומנהל מנהל כלכלה.

“מצורפת טיוטת הודעה בדבר שיטת החישוב של ‘מדד תחזית הביקושים לקיבולת נתונים’, ‘מדד תחזית הביקושים לשירות גישה רחבת פס מנוהלת ברשת חברת בזק’ ו- ‘מדד תחזית הביקושים לחיבור קווי ברשת חברת בזק’, כהגדרתם בתקנה 1 בתקנות התקשורת (בזק ושידורים)(שימוש ברשת בזק ציבורית של מפ”א), התשע”ה – 2014.

“בהתאם להודעה ומכיוון שבימים אלה מצוי משרד התקשורת בעיצומה של עבודה לקביעת תשלומים מעודכנים בעד שימוש סיטונאי בהתאם לתקנות, מוצע כי גם בשנת 2023 תחול אותה מתודולוגיה שבה נעשה שימוש בעבר”.