שב”ס – שמערכת הקשר שלו מבוססת על מערך מכשירי מירס (הוט מובייל) – פירסם RFI לגבי הקמת מערכת קשר על-בסיס סלולר

שירות בתי-הסוהר (שב”ס) – ארגון כליאה לאומי  – שמערכת הקשר שלו מבוססת על מערך מכשירי מירס (הוט מובייל) [HOT Mobile] – פירסם בקשה לקבלת מידע RFI לגבי הקמת מערכת קשר על-בסיס סלולר, בפריסה ארצית ושתכיל 800-1,500 משתמשים.

בבקשה לקבלת מידע מס’ 56/2016, שפורסמה ע”י מינהל תמיכה לוגיסטית/מחלקת רכישות ענף מכרזים, נאמר כי מתקני השב”ס פרוסים בכל איזורי הארץ. כיום, מערכת הקשר המשמשת את הארגון לקשר בין הגורמים השונים שלו מחוץ לאתרי השב”ס מבוססת על מערך מכשירי מירס.

השב”ס מעוניין לקבל מידע אודות היתכנות הקמת מערכת קשר על-בסיס סלולר ולבחון את כלל האמצעים, הפיתרונות, הטכניקות, שיטות הפעולה ומתודולוגיות העבודה  להקמת מערכת קשר על-בסיס סלולר במתקנים השונים שלו.

המערכת יכולה להתבסס על טכנולוגיית PTT Over Cellular, POC או טכנולוגיית Radio Over IP, ROIP.

בין הדרישות הכלליות: השירותים המבוקשים [אספקת היישום, תווך סלולרי ויחידות הקצה] יינתנו ע”י ספק אחד אם כי אין חובה שהספק יהיה היצרן או בעל הרשת ואפשרי שהוא יהיה זכיין מאושר.

המציע יציג עלויות המבוססות דמ”ש (שירותי סלולר ועלות המערכת) ועלות יחידות קצה וכן עלות שירותים ואחזקה מעבר לאחריות המוצר הבסיסי.

הפלטפורמה להפעלת המערכת תתבסס על רשתות סלולר פנים ארציות. על המערכת להיות מותאמת לפעולה באמצעות כל אחד מספקי הסלולר הקיימים בארץ.

מועד אחרון להגשה: 4 באפריל 2016.