שב”ס מפרסם בקשה לקבלת מידע (RFI) ליישום מערכת לשליחת מסרונים וניהול סד”כ בארגון

שירות בתי-הסוהר פירסם בקשה לקבלת מידע (RFI) ליישום מערכת לשליחת מסרונים וניהול סד”כ בארגון.

בבקשה נאמר כי הארגון מעוניין לשדרג את יכולות הפצת ההודעות המבצעיות שלו לסוהרי שב”ס ולוחמיו בטווח זמן קצר בצורה מאורגנת ומהירה.

מדובר בהקמת מערכת בפריסה ארצית שתאפשר שליחת מסרונים לכלל הסגל בשב”ס (כ- 12,000 סוהרים) בו-זמנית, כשמערכת זו תופעל מתוך מערכת פנים-ארגונית.

“שב”ס הינו ארגון ביטחוני בעל ייעוד חברתי. הארגון בנוי במתכונת דמוי-צבאית במבנה של מטה (נציבות), מחוזות, בתי-כלא ויחידות עצמאיות. אנשי הסגל של השב”ס הינם בעלי דרגות [קצינים ובעלי דרגות אחרות (בד”א)] וכפופים להיררכיה פיקודית ומקצועית.

“לשב”ס אחריות כוללת על מערך הכליאה של מדינת ישראל ולפיכך הוא נדרש לתת מענה מהיר לאיומי ייחוס שונים ברמה הלאומית כדוגמת מלחמה, פגעי מזג אוויר, תקיפת מתקן וכו’, והפנים-ארגונית כדוגמת בריחה ממשמורת השב”ס, הפרות סדר, מוכנות לשחרור אסירים וכו’.

“בשב”ס יש יחידות ארציות ויחידות מבצעיות נוספות (מצדה, דרור, נחשון) אשר נדרש להפעילם בטווחי זמן קצרים ולכנסם בנקודת איסוף, לצורך מתן מענה מהיר לאירועים שונים.

“לפיכך שירות בתי-הסוהר מעוניין לשדרג את יכולות הפצת ההודעות המבצעיות שלו לסוהרי שב”ס ולוחמיו בטווח זמן קצר בצורה מאורגנת ומהירה”.

■  זמן הפצת הודעה לכלל שב”ס לא יעלה על עשר דקות.

■ משתמש הקצה יקבל מסרונים על-בסיס מכשיר סלולרי אישי חכם ללא מגבלה של חברה מפעילה או מערכת הפעלה או סוג מכשיר. השירו יאפשר שליחת מסרונים לכל ספקי התקשורת הסלולרית בעלי רישיון הפעלה של משרד התקשורת.

■ לפתיחת המסרון יידרש המשתמש לבצע אימות מאובטח (כמו מספר אישי או מספר ת”ז, טביעת אצבע וכו’). נדרש מנגנון מאובטח לקריאה והשבה על המסרון.

■ הצגת מפה גיאוגרפית עדכנית שמציגה את מיקום הכוחות שהופעלו על-גבי מפה גיאוגרפית בתשתית ESRI, עפ”י משתנים שונים ובחתכים שונים.

■ תמיכה בניוד מספרים.

■ מערכת זו תמוקם באתר שב”ס ותעמוד בכל דרישות אבטחת המידע ונהלי שב”ס.

■ לאחר הקמת המערכת והטמעתה, ניתן יהיה להשתמש בה באופן מלא וללא הגבלת זמן, ללא עלויות נוספות (למעט תמיכה ותחזוקה – במידה ויידרשו).