שב”ס: מכרז ליועץ למכרז טלפוניה למוחזקים במשמורת חוקית

הגוף המפרסם: שירות בתי-הסוהר (שב”ס) – ארגון כליאה ארצי

נושא המכרז: מכרז ליועץ למכרז טלפוניה למוחזקים במשמורת חוקית

מס’ המכרז: 08-2022

תאריך פרסום: 10 במארס 2022

מועד אחרון: 11 באפריל 2022

הערות: שב”ס מבקש לקבל הצעות לכתיבת וליווי מכרז להקמת מערכת טלפוניה חדשה למוחזקים במשמורת חוקית בשב”ס.

בין תנאי הסף: המציע, לרבות נותן השירות מטעמו, ביצע במהלך שלוש שנים שתחילתן החל מ 01/01/2019 לפחות פרויקט אחד של תכנון מערכת טלפוניה בתצורת IP בהיקף של 1000 שלוחות לפחות או לפחות 2 פרוייקטים בהיקף של 800 שלוחות כל אחד, לרבות מערכות ניהול ממוחשבות לניהול מערכת הטלפוניה.

“הספק מתחייב לדווח למזמין, על כל אירוע של אבטחת מידע ו/או מתקפת סייבר ו/או הפרה של דרישות אבטחת המידע ו/או חשש להפרה, שהתרחשו במתקני היצרן וספק הענן, מיד עם היוודע לו על כך ומתחייב לעשות כל דבר שנדרש לעשות כדי למנוע או לצמצם את הפגיעה במזמין. החברה מתחייבת כי לאורך כל חיי ההתקשרות השירותים אשר יסופקו על ידה במסגרת הסכם זה עומדים בדרישות הגנת המידע מטעם מערך אבטחת המידע והסייבר של שב”ס, וכן דרישות חוק הגנת הפרטיות ומערך הסייבר הלאומי.

“מובהר בזאת כי ידוע לחברה כי לאור אופיו הביטחוני והמבצעי של שרות בתי-הסוהר ולאור האחריות בה היא נושאת בנוגע למידע רגיש, הרי שנושא הגנת המידע הינו בעל חשיבות עליונה עבור השב”ס וכי הפרה של כללי הגנת המידע עלולים להסב לשב”ס נזקים בלתי הפיכים ובלתי מדידים. לאור האמור הרי שהפרה של איזו מן ההוראות המפורטות בכתב התחייבות זו תחשב להפרה יסודית של תנאי המכרז ו/או ההסכם על ידי החברה ושב”ס יהיה רשאי לבטל את ההסכם באופן מידי ולחברה לא תהיה כל טענה ו/או דרישה בשל כך”.