שאילתות חדשות שהגישו ח”כים לשר התקשורת

בימים האחרונים הגישו חברי כנסת מספר שאילתות חדשות לשר התקשורת שלמה קרעי:

+ חוסר בקליטה סלולרית בעיר לוד, שכונת גני אביב

חבר הכנסת נאור שירי שאל את שר התקשורת: “תושבי לוד בשכונת גני אביב מתלוננים על קליטה ירודה במכשירים הסלולריים, עד כדי שלא ניתן להוציא שיחה ולהתקשר למשטרה במקרה הצורך, במיוחד לאורך רחוב אהרון לובלין וברחוב המקביל רגבים.
“רצוני לשאול: האם המשרד מודע לבעיית הקליטה באיזור? כיצד המשרד מתכוון לטפל בבעייה?”

+ דיוור אלקטרוני ע”י חברת יס והוט

חבר הכנסת יוסף עטאונה שאל את שר התקשורת: “פנו לקוחות שחברות הכבלים (יס והוט) לא שלוחות דואר אלקטרוני במערכת האינבוקס על שינוי בחבילות ובמחירים, הלקוחות טוענים כי התשלום השתנה ללא ידעתם וללא הסכמתם.

“רצוני לשאול: האם נהוג לשנות חבילות ומחירים ללא ידיעת הלקוחות? האינבוקס מיועד לדואר, למה לא משתמשים בו?”

+ סגירת תאי דואר בסניפי הדואר שנסגרו

חבר הכנסת יוסף עטאונה שאל את שר התקשורת: “בתקופה האחרונה נסגרו עשרות סניפי דואר, בחלקן יש מאות תאי דואר שעלולות להסגר אף הן. הודיעו לבעלי תאי הדואר בסניף העיר העתיקה באר שבע, שעומדים לסגור את תאי הדואר.

“רצוני לשאול: למה לא מעתיקים את תאי הדואר במקום לסגירתן?”

* ב- 22 ביוני 2023 פורסמה הודעה של משרד התקשורת תחת הכותרת: “בעקבות הידרדרות השירות בדואר, החברה לא תוכל לסגור סניפים נוספים ללא אישור משרד התקשורת”.

+ שאילתה נוספת בכנסת לשר התקשורת: הפעם בנושא פריסת קווי תקשורת מתקדמת וסיבים אופטיים ברשויות ערביות

הוגשה בכנסת שאילתה נוספת לשר התקשורת שלמה קרעי: הפעם בנושא פריסת קווי תקשורת מתקדמת וסיבים אופטיים ברשויות ערביות.

חבר הכנסת עופר כסיף שאל את שר התקשורת: “התוכנית הכלכלית לצמצום פערים בחברה הערבית לשנת 2026 מצאה שקיימת חשיבות לחיבור היישובים הערבים לרשת תקשורת איכותית ומהירה לאור הפערים בין תשתיות התקשורת ביישובים הערבים ליישובים היהודים.

“רצוני לשאול: האם משרד התקשורת עומד ביעדי החובה לפריסת קווי תקשורת מתקדמת ברשויות ערביות? האם תפעל לצמצום הפער בנגישות לרשתות סיבים אופטיים של רשויות ערביות?”