רשות התחרות נענתה בצורה חלקית בלבד לבקשת חופש מידע לגבי “המימד החמישי”

15:17 13.05.2022

קטגוריות: חופש המידע

תגים:

רשות התחרות נענתה בצורה חלקית בלבד לבקשת חופש מידע לגבי “המימד החמישי”. הרשות פירסמה ב- 25 באפריל 2022 מענה לבקשה שקיבלה: “בפנייתך שבסימוכין [מיום 29.3.2022] שהוגשה בהתאם לחוק חופש המידע, ביקשת לקבל מידע אודות תיק חקירה בנושא המימד החמישי.

“בקשתך נחלקה לארבעה חלקים:

+ בחלק הראשון של בקשתך ביקשת לקבל את תאריך העברת הטיפול בנושא המימד החמישי ממשטרת ישראל לרשות התחרות. במענה לחלק זה של בקשתך נשיב כי התיק הועבר לרשות בתאריך 7.7.2020.

+  בחלק השני של בקשתך ביקשת לברר מי הגורם האמון על החקירה. על כך נשיב כי ראש מחלקת חקירות ומודיעין, מר חיים ארביב, הוא הגורם האמון על כל תיקי החקירה הנחקרים על ידי רשות התחרות.

+ בחלקים השלישי של בקשתך שאלת כמה דיונים בוצעו מאז הועבר התיק לרשות התחרות וביקשת לקבל פרוטוקולים של הדיונים.

+ בחלק הרביעי של בקשתך שאלת האם זומנו עדים ובוצעו חקירות של מסמכים וביקשת לקבל תמלילי חקירה וכל מסמך רלוונטי.

“התיק בנושא המימד החמישי הינו תיק חקירה שנחקר על ידי רשות התחרות מכוח סמכות חקירה על פי דין של הרשות. בהתאם להוראות סעיף 14(א)(8) לחוק, החוק אינו חל על מידע שנוצר, שנאסף או שמוחזק בידי רשות שיש לה סמכות חקירה על פי דין לגבי מידע שנאסף או שנוצר לצורכי חקירה.

“לאור האמור, בקשתך בחלקים השלישי והרביעי לפנייתך נדחית בהתאם להוראות סעיף 14(א)(8) לחוק, שכן החוק אינו חל לגבי המידע המבוקש.

“בהתאם לסעיף 7 (ו) לחוק, באפשרותך לעתור על החלטה זו, בהתאם לחוק בתי-משפט לעניינים מנהליים, תש”ס – 2000, בתוך 45 יום מיום קבלת מכתבנו זה”.