רשות המים: מכרז לשירותים עבור מערכת מידע גיאוגרפי (ממ”ג)

הגוף המפרסם:  משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים

נושא המכרז: מכרז לשירותים עבור מערכת מידע גיאוגרפי (ממ”ג)

מס’ המכרז: 100034458

תאריך פרסום: 16 במאי 2016

מועד אחרון: 10 ביולי 2016

הערות: מערכת המידע הגיאוגרפי (ממ”ג) ברשות המים מתאפיינת במגוון תחומי העיסוק והיחידות הנושאיות בארגון, התפתחויות מקצועיות בהתאם לתהליכים טבעיים ורגולטוריים שונים, מנעד משתמשים רחב מאוד, שיתופי פעולה נדרשים עם ארגונים משיקים ועוד.

עולם התוכן של המערכת נרחב ונע בין תשתיות מים וביוב לבין תוואי של מקורות מים, שכבות של צמחיה או תשתיות לקראת בינוי , ציון מקום מפעלים ועוד.

על-מנת לתת מענה מקיף לכלל הארגון, הוקם ברשות המים מערך טכנולוגי לממ”ג, מבוסס טכנולוגיית ArcGis  של חברת ESRI הכולל את הרכיבים הבאים: תוכנות שולחניות (Desktop) בתצורה של רישיונות צפים על פלטפורמה ארגונית, שרת בסיס נתונים גיאוגרפי (SDE) על-גבי Oracle, שרת מפות פנימי (ArcGis Server), פורטל על-גבי שרת המפות הפנימי, חשבון ארגוני לאתר אינטרנט חיצוני (ArcGis Online).

בין השירותים הנדרשים מהזוכה במכרז זה: סיוע באחזקת המערך הטכנולוגי לממ”ג ובכלל זה מתן תמיכה לשורה של מוצרים; סיוע בביצוע שדרוגים טכנולוגיים, דוגמת התקנת תוכנות חדשות או גרסאות מתקדמות, הן של התוכנה עצמה, הן בהתאמות למערכות משיקות, כגון בסיס נתונים רלציוני, עליו מותקן מנוע בסיס הנתונים הגיאוגרפי; עריכת הכשרות והדרכות למשתמשים על פי דרישה; סיוע בפיתוח של מתודולוגיות לשימוש בטכנולוגיות קיימות וחדשות; ביצוע פרויקטים מוגדרים בתחום יחידה מקצועית ברשות, אשר מאופיינים במובהק כפרויקטי ממ”ג. לדוגמה, סיוע בפיתוח מודול המכיל שכבות מידע וכלים לשימוש בהן, בין אם ככלי עצמאי ובין אם כמודול המוטמע במערכות אחרות ברשות המים.

על הספק להיות זמין ליתן מענה לכל המפורט לעיל ובמידת הצורך ובמקרים דחופים ליתן מענה ראשוני לשירותים המבוקשים בתוך 24 שעות מפניית הרשות.