רשות המים: מכרז להקמת פורטל ידע ארגוני/מערכת לניהול פניות/מערכת לניהול התקשרויות [כולל תחזוקה שלהם]

הגוף המפרסם: משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים/הרשות הממשלתית למים וביוב

נושא המכרז: מכרז להקמת פורטל ידע ארגוני/מערכת לניהול פניות/מערכת לניהול התקשרויות [כולל תחזוקה שלהם]

מס’ המכרז: 100036466

תאריך פרסום: 8 בנובמבר 2016

מועד אחרון: 6 בדצמבר 2016

הערות: רשות המים מבקשת להקים פורטל ארגוני מודרני, הן בהיבט הטכנולוגי הן מבחינת התכנים והעיצוב. ברשות קיים כיום פורטל ארגוני, אשר מבוסס על SharePoint 2007. הפורטל מכיל דפי מידע כלליים לפי יחידות, קישורים לאתרים ולמערכות אחרות, ספר טלפונים ארגוני, מסמכים מסוגים שונים, טפסים לשימוש העובדים ועוד.

קיימת מערכת בסיסית לניהול פניות עובדים, שהיא חלק מהפורטל, ומערכת נפרדת מהפורטל לניהול התקשרויות, שנכתבה בסביבת SharePoint 2007.

הפורטל החדש יכלול שלושה מרכיבים עיקריים:  פורטל ידע ארגוני, המכיל מידע כללי, מידע מקצועי ומידע חברתי. בכלל זה, קישור למערכות אחרות של הרשות; מערכת בסיסית לטיפול בפניות, המופנות מעובדי הרשות לאגף מערכות מידע, פניות לאגף משאבי אנוש, ופניות ליחידת הלוגיסטיקה; מערכת לניהול התקשרויות (מכרזים).

הפורטל החדש יהווה כלי מרכזי לשיתוף ולניהול של מידע וידע ברשות, תוך שהוא משמש כשולחן עבודה אישי, המאפשר גישה למערכות ולתהליכים ברשות.

היישומים לניהול פניות ולניהול התקשרויות ישמשו כלי עבודה לטיפול שוטף ולניהול התהליכים בתחומים הנדונים.

המטרה המרכזית של מכרז זה היא יישום של פורטל ידע ארגוני. ההחלטה אם תמומש גם המערכת לניהול התקשרויות תתקבל לפי שיקולי דעת בלעדי של הרשות, לרבות שיקולי תקציב ואיכות הפתרון שיוצע.