רשות החשמל: מכרז לשירותי תמיכה ותחזוקת מחשוב

22:18 18.06.2016

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: הרשות לשירותים ציבוריים – חשמל

נושא המכרז: מכרז לשירותי תמיכה ותחזוקת מחשוב

מס’ המכרז: 8/2016

תאריך פרסום: 16 ביוני 2016

מועד אחרון: 7 ביולי 2016

הערות: מתן שירותי תמיכה ותחזוקת חומרה ותוכנה בשרתי הרשות, תמיכה ותחזוקת הרשת הארגונית בהיבטי תשתית, גיבוי, אחסון, חומרה ותוכנה כלל-ארגונית כולל תמיכה שוטפת במשתמשי הקצה. תמיכה, התקנה ופתרון תקלות  שרתים, מערכות קצה וציוד היקפי (מדפסות, סורקים, מכשירי מובייל וכד’).

המציע יידרש לעמוד בכל מטלה, כזו או אחרת, שיטיל עליו ראש אגף מערכות מידע ברשות, ויידרש למתן עבודת הייעוץ ברמת זמינות מלאה. העבודה תבוצע בעיקר במשרדי המזמין. על הזוכה לתמוך בכל היבטי המחשוב בארגון, לרבות שרתים, פתרון תקלות קצה ברמת כלל המשתמשים בארגון, התקנה, תחזוקה ותמיכה בשרתי הרשות בהיבט חומרה ותוכנה, תמיכה, התקנה ותחזוקה של תחנות קצה, תחנות חדשות, אביזרי קצה, מכשירי מובייל. פתרון בעיות תשתית רשת, סיסטם וכיוצ”ב.

השירות המבוקש הנדרש והצפוי לעת עתה הוא שני ימים בכל שבוע, סה”כ כ- 8 שעות שבועיות, אך תיתכן בעתיד הרחבה (או קיצוץ) בשעות. הרשות שומרת לעצמה את האפשרות לגמישות ע”פ הצורך ולשינוי מתווה השירות הניתן ועל הזוכה להיות ערוך לכך. לעת עתה מסתמן כי בשלב ראשון הימים יהיו ימי שני ורביעי אך כאמור לעיל הרשות יכולה בהתאם לצורך לעבור לפורמט שבועי אחר (כדוגמת יום מרוכז) ועל הזוכה להיות ערוך לכך. אין הרשות מתחייבת לפורמט כזה או אחר.

היקף השעות לביצוע השירותים לא יעלה על 384  שעות עבודה לשנה. שעת עבודה לעניינו של הליך זה הינה 60 דקות מלאות.