רק 5% ממשתמשי Mac ו- iOS ב- IBM מתקשרים לתמיכה הטכנית לעומת 40% ממשתמשי Windows בחברה

19:19 24.10.2015

קטגוריות: חומרה והיקפי

תגים: , , ,

Fletcher Previn  סגן נשיא ל- Workplace-as-a-Service בחברת IBM הופיע החודש (13-15 באוקטובר 2015) בכנס JAMF Nation User Conference, JNUC  במינאפוליס מינסוטה וסיפר כי החברה חוסכת כסף בכל פעם שהיא רוכשת מחשב מק חדש וזאת לאור העובדה שיש הרבה פחות שיחות לתמיכה הטכנית, בעלויות ובמשאבים הנדרשים בשל השימוש במחשבי מק.

“כל מחשב מק שאנו רוכשים חוסך ליבמ כסף ואף ‘מייצר’ לה כסף”, אמר. זאת למרות שחומרת Apple עולה בדרך כלל יותר ממחשבים מבוססי Windows.

לדבריו מסופקים מידי שבוע 1,900 מחשבי מק לעובדי החברה ובסך הכל החברה תומכת פנימית ב- 130,000 מחשבי מק ומכשירים מבוססי iOS.

המספר הכולל של צוות התמיכה הפנים ארגונית עומד על 24 אנשים. רק 5% ממשתמשי Mac  ו-  iOS ב- IBM מתקשרים לתמיכה הטכנית ב- Helpdesk הארגוני לעומת 40% ממשתמשי Windows  בחברה.

הוא הדגיש כי היבט נוסף הינו שלמחשבי מק יש ערך לשלוש עד ארבע שנים של פעילות, יותר מאשר למחשבים מבוססי ווינדוז.

מהנתונים שהוצגו עולה כי החברה יכולה להחזיק מינהלן IT על כל 5,400 מכשירי אפל שבשימוש ואילו חברת המחקר Gartner אומרת כי כי יש בארגון איש תמיכה על כל 70 עובדים – אזי מצבה טוב.

יצויין כי חברת IBM היא שותף רשמי של חברת Apple בתחום הארגוני.