רכבת ישראל פירסמה הזמנה לקבלת הצעות באיתור פתרונות טכנולוגיים והנדסיים לפערי גובה בין הרציפים לקרונות הרכבת

12:36 30.09.2022

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

רכבת ישראל פירסמה ב- 19.9.2022 את מכרז אתגר 122178 – הזמנה לקבלת הצעות באיתור פתרונות טכנולוגיים והנדסיים לפערי גובה בין הרציפים לקרונות הרכבת.

בהזמנה נאמר כי “כחלק מחזון חברת רכבת ישראל להוביל שיפור מתמשך בתשתיות התחבורה בישראל, לטובת שירות מיטבי לאזרחי המדינה, לציבור הנוסעים ומקבלי השירותים, כחלק מפעילות יחידת החדשנות, הוקמה תכנית חדשנות ויזמות המובילה מסלולים שונים המאפשרים שיתוף צרכי ואתגרי הארגון וקידום פתרונות טכנולוגיים. תוכנית זו מהווה ערוץ המאפשר לחברת רכבת ישראל ללמוד ולהטמיע את הטכנולוגיות הכי מתקדמות שקיימות בשוק ולחברות להיחשף במתן מענה עבור צרכי ואתגרי החברה.

“האתגר הנדרש למענה: פערי גובה בין הרציפים לקרונות – קיימים הבדלי גובה בין הרציף לבין המדרגה המסייעת בכניסת הנוסעים לקרון. הבדלים אלה משמעותיים לנוסעים בכלל ולציבור בעלי המוגבלויות בפרט. הפער מתבטא בהפרשי גובה בין 20-10 ס”מ.

“על החברות יהיה להציג ולספק פתרונות טכנולוגיים הנדסיים לפיתרון האתגר. על הפיתרון להיות בעל יכולת הנגשה בתחנה, בקרון וברציף.

“הבקשות יבחנו על ידי ועדה מקצועית של רכבת ישראל, הכוללת גורמים מקצועיים ועסקיים בנושא. שיקולי הועדה משלבים את מאפייני הטכנולוגיה של המיזם והיעדים הארגוניים של רכבת ישראל. לוועדה שיקול דעת בלעדי בבחינת הבקשות”.

לאחר פרסום האתגר באתר הרכבת, רשתות החברתיות ובאתר מרכז החדשנות, ייערך וובינר החשיפה – 24 באוקטובר 2022. בוובינר זה, בדומה למפגש מציעים, ינתן הסבר על מהות האתגר, היכרות עם החברה והעשייה שלה וכן יתאפשר למשתתפים לשאול שאלות ביחס לאתגרים, לאופן הבחירה, לשיטות המימוש.

“רכבת ישראל לא מתחייבת להתקדם להתקשרות נוספת לאחר הניסוי אך כן שומרת את הזכות לעשות זאת באם הניסוי  (POC )יהיה מוצלח ויביא לדעתה ערך לחברה. [ ההדגשה – במקור].