רכבת ישראל: מכרז לתכנון, אספקה, הקמה, התקנה, תפעול, ניטור ותחזוקה של שירותי הפצת אות מציין מיקום נקודת הגישה במעברי שער בתחנות רכבת ישראל

הגוף המפרסם: רכבת ישראל

נושא המכרז: מכרז לתכנון, אספקה, הקמה, התקנה, תפעול, ניטור ותחזוקה של שירותי הפצת אות מציין מיקום נקודת הגישה במעברי שער בתחנות רכבת ישראל

מס’ המכרז: 12001

מועד אחרון: 8 ביוני 2020

הערות: “רכבת ישראל מחוייבת לאפשר ללקוחות אפליקציית מח”ר של משרד התחבורה שימוש, לצורך כניסה ויציאה בשערי הרכבת (בתחנות, באולמות הנוסעים, במעברים וברציפים).

“פתיחת השערים תתבצע ע”י אפליקציית מח”ר של משרד התחבורה שתייצר QR Code בהתאם לתחנה שבה נמצא הלקוח, אותו יציג הלקוח בואלידטור של שערי הכניסה\יציאה.

“כדי לייצר QR Code באפליקציית מח”ר, האפליקציה צריכה לקבל נ.צ, של התחנה, אותו היא מקבלת דרך ה-  GPS במכשיר הסלולרי של הלקוח.

“עוצמת קליטת ה-  GPS משתנה בין תחנה לתחנה, לכן תהליך מכרז לצורך אספקה, התקנה, תפעול, ניטור ותחזוקה של כלל השירותים הנדרשים לצורך הגדלת טווח אות GPS  ו\או שידור נ.צ מוגדר וקבוע מראש במעברי שער בתחנות רכבת ישראל.

“הפיתרון של המערכת יכלול פריסה של תשתיות תקשורת קוויות ו/או אלחוטיות בתוך פוליגון התחנה.

“השירותים והיעדים הטכנולוגיים המבוקשים במסגרת מכרז זה הם: תכנון אופן הפצת “נקודת הגישה” בתוך פוליגון התחנה; אספקת כלל רכיבי הפתרון הכוללים חומרה ותוכנה; שירותי מוקדן ותמיכה טלפונית (Desk Help) לקבלה ופתיחת קריאות שירות לטיפול בתקלות על ידי מורשים מטעם רכבת ישראל, לרבות ניטור וניהול הציוד בהתאם ל- SLA.

“הפיתרון המוצע נדרש לעמוד ביעדי כיסוי וקליטת אות מקסימאלית ברדיוס מינימלי של 10 מטר ממרכזו של כל שער, ברציפים, במעברים ובאולמות הנוסעים. הספק יידרש להציג תכנון כיסוי העונה לדרישה זו.

“הספק יידרש לספק פתרון מערכת ניטור המנטרות את הפתרון המוצע (תקינות ציוד ושמישות)”.