ריכוז הידיעות הבולטות שפורסמו בשבוע שעבר ובסוף השבוע ב’חלון המבזקים’ ב- Read IT Now לגבי מכשירי Galaxy Note 7 של חברת Samsung Electronics

16:28 16.10.2016

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל

תגים: ,

■ דיווחים: Samsung עשוייה להשיק את ה- Galaxy S8  מוקדם מהצפוי כדי להתמודד עם הנזק הכספי ולמוניטין בעקבות פרשת Galaxy Note 7; ההשקה עשוייה להיות בשלב מוקדם ב- 2017.

■ דיווחים: חב’ Samsung מציעה תמריצים כספיים ללקוחותיה בארה”ב ובדרום קוריאה שימשיכו להשתמש במכשיריה למרות הבעיות שקרו עם ה- Galaxy Note 7; בארה”ב התמריץ הוא בגובה 75 דולרים.

■ חברות סמסונג הודיעה כי פרשת ה- Galaxy Note 7 תגרום לירידה של 33% ברווחיה ברבע השלישי, מ- 5.6 מיליארד דולר ל- 4.6 מיליארד דולר; ההכנסות בעקבות כך יירדו ל- 51.8 מיליארד דולר.

■ ה-Consumer Product Safety Commission  האמריקני: ההודעה של Samsung לקמעונאים ולחברות הטלקום להפסיק לאלתר מכירות ה- Galaxy Note 7 היא “הצעד הנכון”; על הצרכנים לדרוש החזר כספי.

■ רשות התעופה הפדרלית האמריקנית FAA מרחיבה את הוראותיה לגבי מכשירי Samsung Galaxy Note 7 ומורה לטסים שלא להפעיל את המכשירים ולא להטעין אותם בזמן הטיסות. באותו שלב, מקצת מחברות התעופה סיפקו לנוסעים שקיות חסינות מיוחדות לאחסון המכשירים בזמן הטיסה. בסוף השבוע האחרון פורסם כי ה- FAA אוסר לחלוטין העלאת מכשירי נוט 7 למטוסים. בראשון (16.10) דווח כי חברות תעופה שונות, שאינן אמריקניות, הודיעו אף הן על איסור העלאה של המכשירים למטוסיהן. בין היתר מדובר באוסטרליה ובני זילנד.

■ סוכנות הידיעות הדרום קוריאנית Yonhap: חב’ Samsung Electronics עוצרת זמנית ייצור ה- Galaxy Note 7; חב’ הטלקום האמריקניות AT&T ו- T-Mobile הודיעו על הפסקה זמנית במכירות המכשיר.

■ Samsung US  בהודעה רשמית באתר שלה: החברה עובדת בשת”פ עם ה- US Consumer Product Safety Commission, CPSC בחקירת מקרה ההתלקחות במטוס חב’ Southwest Airlines  של מכשיר Galaxy Note 7; טרם ברור אם מדובר במכשיר חלופי או במכשיר מקורי מתחילת הפרשה.

■ בעקבות מקרה ההתלקחות במטוס חב’ Southwest Airlines  של מכשיר Galaxy Note 7 של Samsung, חב’ הטלקום האמריקניות יאפשרו ללקוחות לקבל תחליף במקום המכשיר החלופי שניתן להם.

■ ה- UK’s Royal Mail ו- Parcelforce UK בבריטניה מסרבות לקבל חבילות הכוללות את מכשירי Galaxy Note 7  לשם החזרתן לחברת Samsung Electronics; חברות השילוח הבינלאומי FedEx ו- UPS האמריקניות קבעו כללים נוקשים לשימוש בשירותיהן לשם החזרת המכשירים לחברה המייצרת בדרום קוריאה.

■ סקר של חברת המסחר האלקטרוני Branding Band ערכה סקר בקרב אלף משתמשי סמרטפונים של סמסונג ב- 11-12 באוקטובר 2016 – לאחר שסמסונג עצרה את הייצור – 40% מבעלי מכשירי סמסונג אמרו כי לא ירכשו מכשיר נוסף של החברה. סקר קודם שנערך ב- 23 בספטמבר אמרו 34% כי לא ירכשו מכשיר נוסף של סמסונג וזאת בעקבות הפרשה.