קרן וקסנר, נציבות שירות המדינה ומומחה הטלקום (שעסוק כיום רוב-רובו בפרשת תיק ת”פ 67104-01-20]

ביום חמישי, 9 ביוני 2022, פירסמה נציבות שירות המדינה (נש”מ) כי “קרן וקסנר מודיעה על פתיחת ההרשמה למחזור 34 של תכנית העמיתים (WIF) לשנת הלימודים הנפתחת ביולי 2023. הקרן פועלת לקידום מצוינות ומנהיגות בשירות הציבורי בישראל ובקרב יהדות צפון אמריקה. במסגרת פעילות זו יוצאים מדי שנה עד עשרה מנהלים מצטיינים מהשירות הציבורי לשנת לימודים בביה”ס לממשל ע”ש קנדי באוניברסיטת הרווארד, לקבלת תואר מוסמך במנהל ציבורי (MC-MPA). המילגה כוללת את שכר הלימוד לתואר האקדמי, את הוצאות הנסיעה, הביטוח הרפואי ודמי מחיה לעמיתים ולמשפחותיהם.

“התוכנית מיועדת למנהלות ומנהלים מצטיינים, להם ניסיון ניהולי מוכח, כושר מנהיגות ואופק שירות וקידום בתפקידי ניהול בשירות הציבורי. התוכנית מאפשרת לעמיתים לרכוש כלי מנהיגות וניהול מתקדמים ולהתמחות בלימודים עיוניים הנוגעים לתכנון ולביצוע מדיניות ציבורית.

“לאור עמדת נציבות שירות המדינה לגבי תפקידו ומעמדו של הסגל הניהולי הבכיר, ובמסגרת הפעולות לשיפור רמת הניהול של השירות הממשלתי, אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות עובדים מתאימים משירות המדינה בתוכנית, כמו גם בהשתתפות נשים ומועמדים מאוכלוסיות מגוונות.

“לאור זאת, הנכם מתבקשים לאתר את המועמדים המתאימים ממשרדכם ולהפנותם לתוכנית באמצעות אתר הקרן”.

= = = = = = = = = = =

בימים רגילים, המידע הזה לא היה עובר לסדר היום מבלי שמומחה הטלקום, אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ עושה ממנו מטעמים ומפרסם את כל הגיגיו לגבי הקרן הזו.

אלא שאין המדובר בימים רגילים. יקיר האתר מצוי עתה רוב-רובו בפעילות הקשורה למשפט בתיק פלילי ת”פ 67104-01-20, מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו ואחרים.

הוא משתתף באולפן הפתוח המשודר באמצעות הזום מהסלון ומחדרים פנימיים אחרים בכמה בתים ומתבסס כל-כולו מדיווחים שוטפים של ידידו אל אבי וייס היישר מתוך אולם בית-המשפט המחוזי בירושלים. וכותב הררי מלים בנושא “התרסקות התיק” באתר שלו (‘טלקום ניוז’ ובאתרי משניים אחרים שבבעלותו).

הדברים הגיעו לידי כך שמצייצת בשם “סילביה גסר” צייצה לאבי וייס ושאלה אותו: “למה אתה חוזר על כל הודעה פעמיים? אתה סובל מאיזו שהיא דִּיסְלֶקְסְיָה?”].

לא משנה שלפי “נט המשפט” של הנהלת בתי-המשפט (הב”ה) הדיון במשפט בתיק הנ”ל ביום רביעי, 8.6.2022 בוטל וליום המחרת לא היה אמור כלל להיות דיון.

על הקשר בין אבי וייס לבין קרן וקסנר ניתן לראות בכמה דברים שפירסמתי בעבר שכולם אוגדו לקישור כאן.

= = = = = = = = = = =