קנשו הישראלית: חגי סוף השנה האזרחית בארה”ב היו בבחינת “חג שמח” לקמעונאים האמריקנים בשלהי 2013

2013 Global Online Retail Seasonal Shopping Report , דו”ח של חברת Kenshoo (שמרכז הפיתוח שלה ממוקם בתל אביב והיא בעלת פעילות בינלאומית) ואשר יפורסם במלואו בימים הקרובים מצביע על כך שחגי סוף השנה האזרחית בארצות הברית היו בהחלט בבחינת “חג שמח” לקמעונאים האמריקנים בסופה של 2013.

מהדו”ח עולה כי מדובר בעונת הקניות המקוונת הגדולה ביותר בהיקפה אי-פעם וזאת למרות שהתחזיות היו נמוכות יותר לאור העובדה שמדובר בעונת הקניות הקצה ביותר זה 11 שנים.

הדו”ח מצביע על גידול דו-ספרתי בתחום ה- paid search בארצות הברית בתקופת חגי סוף השנה האזרחית 2013.

[הערה: חברות וגופים שונים מספקים הגדרות שונות ל”תקופת חגי סוף השנה האזרחית” כשחברת comScore מתייחסת לקניות בחודשים נובמבר ודצמבר בסופה של כל שנה ואילו אחרים מתייחסים בעיקר לקניות המתחילות למחרת חג ההודייה ועד ערב ראש השנה האזרחית].

באתר החברה נאמר כי Kenshoo היא חברה בינלאומית בתחום טכנולוגיית השיווק הדיגיטלי, המפתחת פתרונות מובילים לשיווק באמצעות מנועי חיפוש, ולפרסום ברשתות חברתיות באינטרנט. Kenshoo, אשר כונתה לאחרונה על-ידי חברת המחקר Forrester Research כ”מובילה היחידה” בתחום תוכנה לניהול מכרזים (bid management software), מקנה למשווקים את הכלים להם הם זקוקים כדי להצליח בסביבה המשתנה במהירות.