קומסקור: הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב עד חג המולד גדלו בשיעור של 10% לעומת השנה הקודמת

דו”ח של חברת comScore שפורסם ב- 26 בדצמבר 2013 אומר כי שבוע השופינג המקוון האחרון שלפני חג המולד 2013 היה נמוך מהתחזיות לגבי הרכישות המקוונות.

לדברי קומסקור, הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ב- 52 הימים בתקופת השופינג של חגי סוף השנה האזרחית [נובמבר-דצמבר 2013] – שבוצעו באמצעות מחשבים נייחים (שולחניים) גדלו בשיעור של 10% לעומת השנה הקודמת והסתכמו ב- 42.8 מיליארד דולר.

את רשימת הימים הבולטים מבחינת מכירות מוביל ה- Cyber Monday (שצויין ב- 2 בדצמבר 2013) עם רכישות מקוונות 1.735 מיליארד דולר שבוצעו באמצעות מחשבים נייחים. ביום המחרת (3 בדצמבר 2013) בוצעו רכישות בהיקף של 1.410 מיליארד דולר. ב- Green Monday (שצויין ב- 9 בדצמבר 2013) נרשמו רכישות מקוונות 1.401 מיליארד דולר.

כאמור כל הרכישות הללו בוצעו באמצעות מחשבים נייחים ואינן כוללות רכישות שבוצעו באמצעות טלפונים חכמים (סמרטפונים) ומחשבי לוח (טבלטים).