קומסקור: גידול של 14% בהוצאות המקוונות בארה”ב בעונת הקניות של נובמבר/דצמבר 2012

דו”ח של חברת comScore שפורסם ב- 5 בדצמבר 2012 אומר כי ב- 32 הימים הראשונים של עונת הקניות לרגל חגי סוף השנה האזרחית בארצות הברית [החודשים נובמבר ודצמבר] חל גידול של 14% בהוצאות המקוונות והן הסתכמו ב- 21.4 מיליארד דולר.

במהלך השבוע האחרון (עד למועד פרסום הדו”ח) היו שלושה ימים שונים בהן ההוצאות עלו על 1 מיליארד דור כל אחד ובראשם סייבר מנדי [Cyber Monday] עם הוצאות של 1.46 מיליארד דולר, גידול של 17% לעומת השנה שעברה.

ב”יום שישי השחור” [Black Friday] – יום שישי הראשון שלאחר חג ההודיה – הסתכמו ההוצאות ב-1.04 מיליארד דולר, גידול של 28% לעומת השנה הקודמת.

בסוף השבוע שלאחר חג ההודיה ו”יום שישי השחור” הסתכמו ההוצאות ב- 1.18 מיליארד דולר, גידול של 15% לעומת אשתקד.

ואילו ב- Cyber Week [החל מ- Cyber Monday ועד סוף אותו שבוע] הסתכמו ההוצאות ב- 5.46 מיליארד דולר, גידול של 11%.