צ’ק פוינט: LinkedIn – שוב המותג שהכי הרבה מתחזים אליו בהתקפות פישינג
Brand Phishing Report – Q2 2022, דו”ח של זרוע מחקר האיומים בחברת האבטחה הישראלית Check Point Software Technologiesשפורסם ב- 22 ביולי 2022 אומר כי LinkedIn [הרשת החברתית המקוונת ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשיה] הוא המותג שפושעי סייבר הכי הרבה מתחזים אליו כשהם מנהלים התקפות פישינג [phishing attacks].
מדובר ברבעון שני ברציפות שלינקדאין מובילה בתחום המפוקפק הזה. ברבע השני של שנת 2022 היא הובילה עם שיעור של 45% מכלל התקפות הפישינג.
במקום השני ממוקמת חברת Microsoft עם שיעור של 13% מכלל ניסיונות הפישינג מבוססי מותגים.
במקום השלישי – חברת השילוח DHL עם שיעור של 12%. רביעית – חברת Amazon; חמישית – חברת Apple; שישית – חברת מוצרי הספורט Adidas; שביעית – חברת Google; שמינית – חברת Netflix; תשיעית – חברת Adobe ואת העשירייה המובילה סוגרת HSBC. ארבע החברות האחרונות הן בעלות שיעור זהה – 1% מכלל ניסיונות הפישינג מבוססי מותגים.